Sunday 14 April 2013

Artikel Top Secret: The Big Secret of Tingkat 2 Blog B4 Putrajaya! ~ Part 1 & Part 2

Ahad, 14 April 2013
The big secret of tingkat 2 blog B4 Putrajaya! ~ Part 1
Kompleks B jabatan perdana menteri. Blok b4 dekat dengan mampu, bph. Memang hak milik kerajaan. Kat sini kalo nak tengok pejabat B4 dari luar JPM tengok kat bumbung yang mana paling banyak antena dan piring satelite tu la dia.

Inilah LOGO unit tu.
Korang sure tak pernah nampak kan?
 korang fikir gua menipu ya?

Tahukah anda di mana segala kerja jahat dan provokator dibuat bagi pihak kerajaan BN. Ia terletak di sebuah bangunan 4 tingkat bersebelahan dengan bangunan Mampu, Putrajaya.
Nama blog ini adalah Blog B4. Nama rasminya adalah Bahagian Penyelidikan, Jabatan Perdana Menteri Malaysia.
Unit ni ada kat tingkat 2 blok B4 ni dan staf yang tak terlibat dilarang masuk. 
Selain tu..ada lagi satu unit ditubuhkan dengan tujuan propaganda iaitu mencetak risalah, harakah palsu, bunting2 palsu untuk kelirukan orang ramai. Masa bersih dulu..ramai jugak orang2 aras 2 ni turun untuk buat kacau. 
Geng2 inilah yang buat latihan memanjat bumbung kereta polis dan media propaganda tv3 diarah mengulang ulang adegan ini. Semua ni adalah rancangan dari B4.



Apakah banner ini kerja orang PAS....tidak...inilah kerja mereka...Tingkat 2 Blog B4
Ini contoh banner yang mengelirukan orang ramai,Siapa punya kerja ni? ni la kerja kerja B4 ...gambar ni diambil di sekitar Meru. Dap tak bertanding sini dun meru! Kecuali sungai pinang! "  banyak baner provok Hudud & Dap. Itu BN punya. .
lokasi  sekitar Meru & tinjau kawasan dun meru."
Posted by King Jason Ori at 01:53 Saturday, 6 April 2013  /Harakahdaily/.08 Apr 2013

The big secret of tingkat 2 blog B4 Putrajaya! ~ Part 2
YA..ALLAH..JIKA INI ADALAH BENAR..KAMI BERMOHON DARIMU SELAMATKANLAH NEGARA MALAYSIA DARI SEGALA KEROSAKAN YANG MELAMPAUI..LINDUNGILAH HATI KAMI DARI MEMILIH PEMIMPIN YANG ZALIM DAN MEMERANGI AGAMAMU..KAU ANGKATLAH PEMIMPIN YANG BERJUANG MENEGAKKAN SYIAR DAN AGAMAMU YA ALLAH.. 

Dato2 Mossad yang kerjanya main golf kemudian pikir bagaimana nak menyelamatkan umno dari kalah PRU dengan cara apa sahaja sekalipun termasuk memaksa SPR menipu undi... 

Demi Allah dan rasulnya.. gua berpijak atas paksi panji2 Allah dan kebenaran.. kalian dato2 semua sudah sesat.membela penjahat yang meratah hasil bumi Malaysia kemudian mengumpul kekayaan untuk diri sendiri dan kroni dan sebab kamulah BN menang undi dengan cara menipu dan still mempertahankan Putrajaya!

Akhirnya rakyat hidop dalam derita kenaikan beban sara hidop yang tidak lagi kami dapat tanggung.Dato2 tidak akan rasa apa yang kami semua rasa...
Dengar sini dato2 dan Tan tan Sri pengkianat sekalian.
[Usah dok siasat bagaimana gua tahu semua benda nih...]
Anda boleh senang di dunia dengan menganiaya kami selaku rakyat Marhaein.. namun..ingatlah API NERAKA adalah tempat kamu yang sedang bekerja mempertahankan kerajaan BN yang zalim dan tunduk kepada Iluminati dan lebih tepat lagi. Freemason! 
Apa tugas Blok B4 ?
Sebelum faham apa tugas B4 meh baca bab ni dulu kasi mudah faham der..
Setiap negara kat dunia ni ada badan risikan mereka sendiri. mungkin ramai yang tak sangka malaysia mempunyai badan risikan yang berselindung di kompleks B jabatan perdana menteri bangunan B4. kebanyakan badan2 perisikan seluruh dunia tak tonjolkn diri sebab tu susah untuk kenal perisik ni.

Tak pelik bahagian B4 ni dulu pernah ada opis kat Kota Baharu, kelantan..Labuan,Sabah.. dan Putrajaya sebagai pusat maklumat untuk semua maklumat risikan dari seluruh Malaysia. segala risikan polis, tentera sampai kat sini. 

Mana mana negara ada unit risikan untuk tujuan menjaga keselamatan Negara.. di ulang.menjaga keselamatan negara.. bukan keselamatan umno ..ada bezenya kat situ der..

Tujuan pendedahan ini adalah untuk bongkar kerja jahat bahagian penyelidikan aka bahagian perisikan Malaysia.Umno telah mempergunakan penjawat awam untuk tujuan politik. dimana sebilangan kakitangan samada kakitangan kerajaan melakukan kerja2 jahat orang2 politik demi untuk kekalkan kuasa politik.
Ni antara gambar2 logo unit risikan yang gua leh shere kat korang..
Apa yang berlaku dengan unit risikan ini?
Yang pasti,umno telah menguasai dan menyalahgunakan bahagian ni untuk politik kotor.Sebab itulah 55 tahun umno BN kekal menjadi penyangak yang meratah hasil bumi negara serta kekayaan negara  untuk kepentingan pemimpin2 elit atasannya.

kalo nak tengok orang b4 keje keras semperna hampir pilihan raya ni boleh lepak depan JPM kompleks B4 dalam kul12malam keatas tengok berapa banyak kereta kuar masuk. Tak ade opis lain kat dalam kompleks B kerja sampai tengah malam melainkn B4 ni.

Rata rata staf bangunan bersebelahan sangsi dan lama tertanya-tanya kenapa even malam pun bangunan B2 tu berlampu terang macam ade orang kerje, tapi tak nampak orang...cuma yang mereka bole sure, kat area bangunan B4 tu memang sentiasa ade kereta park sekitar bangunan tu siang-malam, so lepas gua reveal benda ni baru la everything make sense..  mane orang gomen ni kalau tak de urusan nak keje siang,malam, sabtu,ahad.betol tak? ni semua buat orang sangsi.. unit penyelidikan la sangat ... 
Kerja kerja risik ni tujuannya untuk jaga keselamatan negara.. ni kalu gua dedah pasal korang ni korang rasa bahaya tang mana dato2 sekalian? 

apa kerja korang? 
main golf? 
pung pang pong pang bawak kayu Golf.. !
Sudahnya Sulu elok jer pindah senjata masuk Sabah tak gitu? adakah rencana Sulu ni B4 punya kerja?

Tujuan badan perisikan ni ditubuhkan adalah untuk keselamatan negara dari ancaman dalam dan luar negara. Nampak korang ni gagal buat kerja risik! dok risik nak MENIPU PILIHARAYA ni apahal bai? gaji kamu umno bayar ker?

Gagal mencapai keseimbangan ekonomi dan jurang antara kaya dan miskin semakin membesar. Kegagalan ini hakikatnya merupakan hasil dari sistem kapitalisme yang penuh dengan kepincangan dan kesalahan. Sistem ciptaan manusia ini ternyata gagal memberi kesejahteraan kepada umat malah jauh menyimpang dari ajaran Islam dengan membakul sampahkan syariat Allah swt.

Apakah guardline kerajaan BN /Umno ni dibawah pengaruh freemason? Ejen iluminati yang menyebar secara senyap kedalam system pemerintahan negara kita? 

Sistem Ekonomi Islam bagaimanapun, adalah dari Allah yang Maha Mengetahui. Ini salah satu yang paling ditakuti puak2 masonis nih.Sistem ekonomi Islam merangkumi seluruh aspek aktiviti perekonomian manusia. 
Akibat Rais Yatim menteri GAGALIS..
So untuk menghalang system Islamik ini dari berlaku di Malaysia,puak2 freemason ini harus mencari proksi dan kerajaan umno BN merupakan tangan2 ghaib bagi menghalang Islam tertegak di bumi Malaysia. Siapa kata Malaysia negara Islam?
Lihat sahaja pemimpin umno,Mahathir, Islamik ka dia? jangan berbohong ... Anak jadi pemilik kilang Arak !
Islamikkah menteri2 umno? 
Mengapa mereka bersungguh sungguh menghalang umno dari diturunkan oleh rakyat? sebabnya ialah.. kekayaan pemimpin umno ni dirompak oleh pimpinan melayu umno.. dan B4 di wujudkan untuk melindungi kejahatan kejahatan melayu pengkianat ini dari jatuh dan didakwa!

Belum lagi gua tunjuk contoh anak2 menteri lain!
Namun, sebahagian besar daripada kita akan hanya mengaitkan sistem ekonomi Islam dengan zakat. ini stail umno.dan inilah yang diajar oleh umno kepada rakyatnya sehingga jadi bodoh.

Bahkan tidak kurang juga ada, atas sebab kejahilan, yang berpandangan, bagaimana mungkin zakat (yang dalam pandangan mereka adalah sistem ekonomi Islam) yang hanya 2.5% itu dapat bertindak sebagai pemacu perkembangan ekonomi umat? 

Sistem Ekonomi Islam bukanlah hanya zakat, bahkan meliputi seluruh aktiviti perekonomian termasuk pengaturan pemilikan dan pengelolaan serta pengagihan kekayaan yang jelas dan manusiawi. Setiap warga Negara Islam, termasuk kafir zimmi akan memperoleh hak asasi seperti makanan, pakaian dan tempat tinggal. Tidak akan ada dikriminasi dan pilih kasih. Perintah Allah swt akan diterapkan sepenuhnya demi memperoleh keredhaannya.

Sesungguhnya kesejahteraan umat sudah pasti terlaksana jika Islam ditegakkan di tengah-tengah kehidupan dan ini telah terbukti secara empirik ketika Islam diterapkan dengan sistem Khilafah. Terlalu banyak contoh yang boleh dilihat di sepanjang sejarah kekhilafahan Islam bagaimana penerapan sistem ekonomi Islam menjadikan rakyat hidup dengan penuh kesejahteraan

Inilah yang cuba umno HALANG dari terlaksana..

 p/s : geng2 B4 dah mula emm.. so part2 ni banyak yang gua edit padam yang mana perlu untuk tujuan keselamatan.
Posted by King Jason Ori at 22:16/ Sunday, 7 April 2013 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena