Saturday 20 April 2013

SASAU, SILAU & BINAU Pilihanraya Seluruh Negara

Ahad, 21 April 2013
Boleh SASAU,SILAU & BINAU Penyokong UMNO

Ini Kali Lah!
DCM
BINAU jugak Calon BN nanti
BN akan kalah di Selangor oleh kerana Zul Noordin, kata Vell Paari
Ini Kali Lah...SASAU BN!
Banyak ni aje..malu weh! PUTRAJAYA neh..
 Boleh Sasau BN neh!
Posted By Greenboc
UMNO Semakin SASAU
Penolakan terhadap calon Umno di Negeri Sembilan semakin menjadi-jadi sejak dua hari lepas.
Posted By Greenboc
BINAU Punya Calon
UUM hantar student 6 buah bas untuk meramaikan BN di pusat penamaan calon
King Jason
SASAU jugak deme neh!

ALOR SETAR - Bekas Exco kerajaan negeri Fadzil Hanafi, yang hari ini bertanding sebagai calon Bebas bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) Alor Mengkudu, dipecat keanggotaan daripada Umno serta-merta berikutan tindakan beliau itu.

Pengerusi Badan Perhubungan Umno Negeri Kedah Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah berkata tindakan Fadzil bertanding sebagai calon Bebas merupakan satu tindakan mengkhianati parti.

Umno pecat bekas Exco Fadzil Hanafi serta-merta sebab tanding bebas di Alor Mengkudu
Posted by Kedah Lanie
Anak ku! SASAU Dah 6 Bln Neh..





PANASSS!!!!!!... GADIS YANG HILANG SELAMA 6 BULAN AKHIRNYA DITEMUI DITEMPAT PENAMAAN CALON OLEH BAPANYA SENDIRI BERSAMA PEMUDA BN!!!
Posted By Greenboc 
'KATAK' Bertambah SASAU
Penyandang kerusi parlimen P108 Shah Alam Khalid Samad (PAS) yakin pengundi di sini akan membuat pilihan terbaik dan tepat dengan memilihnya sebagai wakil rakyat dalam Pilihan Raya Umum Ke 13 nanti.
Posted By Greenboc


Ketua Bahagian yang BINAU

"Watikah Saya Di Rompak"




KUALA LIPIS – Calon Barisan Nasional (BN) untuk Pilihan Raya ke-13 bagi kerusi Parlimen Lipis yang digugurkan pada saat akhir walaupun setelah menerima watikah pencalonan menyatakan kesedihan dan marah dengan apa yang berlaku namun tetap reda.

Bekas pensyarah, Datuk Dr Mohamad Shahrum Osman, berkata, beliau berasa marah dan dukacita kerana watikah yang sudah ada dalam tangannya bertukar tangan dengan menggunakan teknik sabotaj.

"Saya marah sebab watikah sudah ada pada saya tetapi dirompak oleh Ketua Bahagian Umno Lipis dan kumpulannya.“Bukan saya sahaja yang disabotaj tetapi turut sabotaj parti,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian.

Namun begitu, beliau tetap menyatakan penghargaan kepada Perdana Menteri (PM), Datuk Seri Najib Tun Razak dan Menteri Besar Pahang kerana melayakkannya menjadi ‘calon boleh menang’ bagi BN.

Beliau turut menyatakan hasrat akan turun berkempen membantu calon BN bagi Dun Ceka dan Benta selain melahirkan harapan agar BN menang pada PRU13. ~sinar harian/Posted by Addin Deen at 4/21/2013

Ini BARUA yang SASAU, BINAU & BINGAI....
Mamat BAKAR bendera PAS sambil enjoy bergambar disebar...
Ni barua mana yang terlepas dari kandang neh...! Takkan barua-barua dari PKR atau DAP kot sampai sanggup bakar-bakar bendera parti lawan...!

Aku tak menuduh, tapi dalam keadaan negara sedang hangat menghadapi pilihanraya camni, semua pihak kena berhati-hati. Tak peduli dari mana parti tapi kita semua bertanggungjawab menjauhkan diri dan masyarakat dari sikap suka provoke pihak yang lagi satu demi mengelakkan sesuatu yang tak diingini berlaku...

Ikut maklumat dari sini, budak neh bernama MOHD FADHULHADI BIN ZAM AZMAN..! Isk..!! Bertuah sungguh laa sapa yang jadi mak bapak budak cacat akal neh yerk...
Posted by Shalehudin at 3:08 PM

Ini Kerja Binau yang Menguntungkan PAS
Datuk Zulhairi Ahmad
UMNO Muar Sumbang 2,000 Air Mineral Kepada Pakatan

Usaha UMNO Muar untuk merampas DUN Maharani daripada Dr Mohamad Tasli (PAS) pula kelihatan semakin sukar kerana pemberontakan turut berlaku apabila Dato Mohd Ismail Mohd Shah tidak tercalon sekali lagi dalam pilihanraya kali ini. Tindakan UMNO mencalonkan Datuk Zulhairi Ahmad untuk menentang Dr Mohamad Taslim menimbulkan kemarahan penyokong UMNO umumnya dan Dato Mohd Ismail khususnya yang sudah membuat pelbagai kerja di kawasan Dun Maharani.




 Dato Mohd Ismail Mohd Shah
Walaupun penolakan terhadap calon 'winnable candidate' UMNO itu tidaklah sehingga membuatkan berlakunya pertembungan tiga penjuru seperti di DUN Bukit Naning, namun sumbangan lebih 2000 air mineral kepada petugas Pakatan Rakyat di Markas PAS Parit Bakar, Muar daripada Dato Mohd Ismail itu cukup menunjukkan apa yang berlaku di dalam UMNO Muar.

Satu tugas besar kepada Dato Razali Ibrahim untuk mempertahankan kemenangan di Parlimen Muar selepas sekadar memenangi Parlimen Muar pada 2008 dengan majoriti 4,661 berbanding majoriti 13,415 pada PRU 2004. Semoga pada pilihanraya kali ini, Parlimen Muar akan berjaya dimenangi oleh Pakatan Rakyat melalui calon muda Nor Hizwan Ahmad. Ini kalilah! Tukar. #Hizwan4Muar.
Sdr Nor Hizwan Ahmad mendengar keluhan salah seorang penduduk India di Muar yang masih tidak mendapat IC biru walaupun sudah lama bekerja dengan MIC.
POSTED BY AUTHOR FAETHAL AT 11:11 AM
SEJUK MATA MEMANDANG TAK LE BEBINAU!


SASAU OTAK KALAU DILAYAN & NENGOK AJE NAK MUNTAH!
Sudah Kenyang Jadi SASAU

UNDILAH HJ ASMUNI AWI N23 MANJOI

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena