Tuesday 30 April 2013

* Video PRU-13 : Undi Pos Meragukan, Dakwat Kekal Tidak Kekal...Pakat-pakat Jangan Kekalkan BN!

Selasa, 30 April 2013
PRU-13 : Undi Pos Meragukan, Dakwat Kekal Tidak Kekal

BULETIN 13 Untuk 30042013
BY NAEEM RAFFI


Saksikan secara langsung “BULETIN 13″ yang bersiaran pada hari ISNIN hingga JUMAAT setiap jam 12.00 Tengahari, 3.00 Petang dan 6.00 Petang. Pelbagai info dan maklumat yang kami sediakan untuk anda.

Paparan menarik untuk hari ini :

1. Pengundian pos yang rancak dijalankan hari ini tidak terlepas dari kritikan apabila Pengarah Jabatan Pilihanraya PAS Selangor Jaafar Samsudin berkata pihaknya mengesan beberapa kejadian meragukan dalam amalan Suruhanjaya Pilihan Raya.

2. Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat, N.Surendran hari ini mengesa rakyat Malaysia supaya menumpaskan Barisan Nasional sebelum berlakunya pergaduhan kaum, akibat sikap rasis pemimpin-pemimpin mereka.

3. Kajian Universiti Selangor (Unisel) mendapati 61.4 peratus daripada lebih 1,000 orang yang dibanci di Selangor menjangkakan bahawa Pakatan Rakyat akan kekal mentadbir Kerajaan Negeri selepas pilihanraya umum ke-13.
Takbir...Allahuakbar
 photo banner-kempen-mengundi_zpsbfa43a7e.gif
 photo Header_zps1184082a.gif

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena