Tuesday 9 April 2013

Isu MELAYU - Jika benar Umno membela nasib Melayu dan orang Islam mengapa....

Selasa, 9 April 2013
Jika benar Umno membela nasib Melayu dan orang Islam mengapa semasa persempadanan pilihan raya semula beberapa buah negeri seperti di Kelantan, Kedah, Perlis, Terengganu yang ramai Melayu tidak ditambah kerusi Parlimen dan sekarang Umno masih tidak beri jawapan tentang perkara itu,”. 

WARTAWAN: Sudah 56 tahun Umno-BN memerintah, banyak tindakan dilihat menghina, mengecam dan mempersendakan Islam. Macam mana Dato’ lihat perkara ini?

DATO’ DR HARON DIN: Umno yang dipunyai oleh orang Melayu-Islam, apabila diberi kuasa oleh Allah, mereka wajib terajui negara dengan ajaran Islam. Tetapi ini tidak berlaku dan tak nampak akan berlaku. Setelah lebih 50 tahun memerintah, Umno nampaknya tak mahu dan tak berhasrat untuk daulatkan Islam. Ini berbeza dengan PAS yang mahu memimpin ummah kepada Islam dan ingin mendaulatkan Islam di negara ini.

Budaya Samseng UMNO


Photo: Cermin-cermin lah diri wahai Mahyuddin...

Kami Benci Umno / BN
Kami Benci Umno / BN
 photo Header_zps1184082a.gif

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena