Sunday 14 April 2013

Kenyataan Panas: Johor, Sabah dan Sarawak Akan TUMBANG - UMNOBN Pertahan Dengan DARAH!

Ahad, 14 April 2013
Misi Najib pertahan Putrajaya dengan darah bermula?
Masih ingat seruan Najib Razak dalam Himpunan Agung Umno 2010 yang lalu? Lihat baik-baik, Najib telah menghantar mesej yang sangat jelas menyeru pelbagai pihak yang menyokongnya untuk mempertahankan putrajaya (kuasa) dengan darah.

"Walau berkecai tulang dan juga badan, walau bercerai jasad dari nyawa. Saudara dan saudari, walau apa pun yang terjadi, Putrajaya mesti kita pertahankan!" - Najib Razak, Perhimpunan Umno, 24 Oktober 2010 - Utusan
Read more: http://milosuam.blogspot.com/2013/03/krisis-lahad-datu-misi-najib-pertahan.html#ixzz2QRFdNCee


Baru-baru ini dalam satu ucapannya di malam menjelang Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112, Datuk Lajim Ukin yang menyertai KEADILAN berjanji bahawa Negeri Sabah akan menyumbangkan 18 buah kerusi parlimen untuk membantu kemenangan Pakatan Rakyat menawan putrajaya.

Ini merupakan mesej jelas kepada Perdana Menteri Malaysia, Najib Razak, bahawa kuasanya akan berkubur dalam Pilihanraya Umum ke 13 nanti. Jawatannya sebagai Perdana Menteri akan hanya tinggal sejarah.

Kerana kuasa, jangan kata nyawa anggota keselamatan, nyawa ibu sendiri pun sanggup dikorbankan. Lihat sejarah yang belaku dalam dunia, demi kuasa dan kedudukan, manusia sanggup buat apa saja. Adakah Barisan Nasional akan melepaskan kuasa dengan mudah selepas memerintah Malaysia lebih 50 tahun? Jawapannya TIDAK!
Lihat baik-baik, rentak blogger-blogger Umno termasuk media arus perdana kawalan mereka, belum apa-apa, belum ada sebarang siasatan, mereka telah menuduh Anwar Ibrahim sebagai dalang pertumpahan darah di Sabah.

Namun, siapa sebenarnya yang menyeru penyokongnya agar mempertahankan kuasa dengan darah dan nyawa kalau bukan Najib Razak sendiri?
Read more: http://milosuam.blogspot.com/2013/03/krisis-lahad-datu-misi-najib-pertahan.html#ixzz2QRGHjrvr
Takbir....Allahuakbar
PRU 13

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena