Thursday 25 April 2013

Taman Song Choon Semakin Panas & Berasap - 100 Kaum India Menyertai PAS...Habislaa Kau Kali Ni!

Jumaat, 26 April 2013
DHPP UPU Taman Song Choon
Dialog yang diadakan oleh Pas Kawasan Gopeng dengan kerjasama Dewan Himpunan Penyokong Pas (DHPP) di UPU Taman Song Choon, Ipoh malam kelmarin mendapat sambutan yang hangat daripada masyarakat India setempat.
Saudara Nali, Setiausaha DHPP Perak yang datang daripada Taiping telah memberikan satu impak baru kepada mereka dengan penerangannya yang begitu berkesan. Sesi dialog juga dibuka bagi mereka meluahkan segala pertanyaan yang masih tersimpan di minda.
Di akhir pertemuan, 100 borang ahli baru DHPP telah diserahkan oleh wakil mereka, Saudara Hanifah kepada Saudara Nali dengan di saksikan oleh YDP Pas Gopeng, Haji Abd Rahim Md Ariff dan Ketua UPU Taman Song Choon, Imam Zulkifli Tafsiron,Kebanyakan yang hadir adalah pengundi DUN Sungai Rapat di mana calonnya adalah Ustaz Radzi Zainon,mereka juga berjanji akan memberikan sokongan kepada calon PAS tersebut.





Sumber :Wartasungairapat/

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena