Friday, 26 April 2013

Juanda Jangan Jadi Jalang Politik - Dr Asri

Sabtu, 27 April 2013
Secara terbuka dengan rasa tanggung jawab terbit dari hati yang suci lagi ikhlas, Mantan Mufti Perlis, Dato' Dr Mohd Asri Zainul Abidin telah bidas Mufti Perlis Dr Juanda Jaya atas kata-kata beliau tempoh hari yang dikatakan turut berkempen untu calon Barisan Nasional bersama-sama dengan TSMY di bandar Tun Razak tempoh hari betapa selama ini beliau mengundi BN dan akan terus melakukannya perkara yang serupa.
Kata Dr MAZA undi adalah rahsia maka tidak perlu diumumkan kepada orang ramai.
Sebagai pemegang jawatan tertinggi dalam Institusi Agama sesebuah negeri maka wajar dan sebaik-baiknya Dr Juanda Jaya tidak mengumukan pendirian dan sokongan politiknya.
Jawatan Mufti suatu jawatan mulia yang sepatutnya berada diatas politik bukannya sama-sama bergelumang dengan rentak rencah ahli-ahli politik.
Bila rakyat beragama Islam mengetahui akan pegangan politik kita secara terbuka, terimalah kenyataan pengikut yang tidak sealiran dengannya sudah pasti hilang rasa hormatnya dan akan pandang serong dan sinis.

Jangan gunakan kapisiti sebagai Mufti untuk kepentingan diri.. Jadi tidak menjadi kehairanan jika apa jua gelagat dan tingkah laku yang dilakukan oleh pemerintah BN, tidak berani ditegur kerana sokongan yang kita beri secara terbuka.
Pssttt...Calon BN di Bandar Tun Razak itu orang Islam ke atau dia lawan calon PR beragama Islam. 
Aksi Yang Menakutkan UMNO

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena