Friday 26 April 2013

PUTERI UMNO Parah - Terlentang di Tengah Jalan..

Sabtu, 27 April 2013
BERHATI-HATI DIJALAN RAYA SEPANJANG PILIHANRAYA


Kasihann..dua orang puteri umno kemalalangan semasa dalam perjalanan berkempen..hanya yang membantu mereka ialah petugas dari PR..inilah yang terbaik kalau dalam bab macam ini,kita jangan kira fahaman politik..apa yang penting selamatkan nyawa sesama manusia  dulu,itulah yang dituntut oleh agama..
Nukilan Oleh Juragan pada 12:55 PTG
DUA AHLI PUTERI KEMALANGAN JALANRAYA YANG DATANG MEMBANTU IALAH PARA PETUGAS PKR...PETUGAS UMNO LANGSUNG TAK NAMPAK MUKA!!!!!


Rakaman gambar yang dikirim kepada Omak Kau memberitahu ada jalanraya berlaku melibatkan 2 buah motosikal yang ditunggangi oleh dua Puteri UMNO.

Datang membantu segera ialah para petugas PKR yang kebetulan berada dekat situ sedangkan petugas UMNO masih tidak nampak muka.
Kawan ketawa ramai kawan untuk sama menangis sukar nak jumpa... Sekarang baru tahu siapa kawan siapa lawan..Kawan boleh jadi lawan ... lawan boleh menjadi kawan.

Ini dinamakan politik dinamika..politik tolak fahaman sempit...politik berhemah bukannya politik lucah...Politik guna otak bukan pakai otot.
Omak kau.



0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena