Monday 29 April 2013

Kecelaruan Minda Norman KRU & Azhar Sulaiman Pula - "Saya Rela Mati Disambar Petir"... Masya-Allah!

Selasa, 30 April 2013
Tunggu Kau...Ubah Sekarang!

Kecelaruan Minda Norman KRU & Fitnah Azhar Sulaiman

AzharSulaiman2



Norman KRU Risaukan Ini Hilang Kuasa, Barisan Nyah (BN)

Oh adakah ini perkara yang merisaukan norman hakim jika BN kalah. Artis tak dapat cari makan dan mungkin golongan nyah di KL yang menjadi penyebab sebenar HIV tertinggi dimalaysia "bakal dihapuskan".

Mari sama-sama melihat sambil mata sebelah mengenyet mata pada si ayu yang dirisaukan oleh barisan nyah jika mereka hilang tampuk pemerintahan.
Labels: BAN LOL, BAN Politik



Faizal Tahir Belasah Norman KRU
Faizal di laman Twitternya baru-baru ini membidas pendapat mengatakan industri perfileman akan hancur jika kepimpinan negara bertukar tangan.
Beliau dipercayai menujukan kata-kata itu kepada penerbit filem dan anggota kumpulan KRU, Norman Abdul Halim. 

Norman dalam twitternya menulis sekiranya Pas berkuasa, industri filem dan muzik di negara ini akan hancur, malah pengeluaran filem dan muzik antarabangsa juga akan terjejas. 
Ia disanggah Faizal yang menyifatkan kenyataan itu sebagai jenaka, dan menegaskan umat Islam wajib percaya bahawa ‘rezeki datang dari Allah’. 
Malah Faizal juga secara sinis menjawab tweet dari Ketua Unit Media Baru Umno, Tun Faisal Ismail Aziz yang dilihat tidak senang dengan kritikannya.
Selain Norman, turut menjadi kritikan penyokong Pakatan adalah kenyataan daripada pelakon 90 an yang tidak lagi popular, Azhar Sulaiman, apabila menuduh pimpinan Pakatan Rakyat dengan skandal video seks. 
Menerusi video di Youtube, Azhar membuat kenyataan kurang bijak apabila mengatakan ‘sanggup disambar petir’ jika video fitnah yang dikaitkan dengan pimpinan Pakatan itu tidak benar.
Ketika rakyat kini mula membandingkan dasar yang ditawarkan Pakatan dan Barisan Nasional, Azhar hanya mampu mengitar semula kempen kotor Umno BN. 
Sebaliknya beliau tidak pula bersuara apabila parti itu kini giat berkempen menayangkan video lucah dalam kempennya kepada masyarakat.
Read more: http://biaqpila.blogspot.com/2013/04/faizal-tahir-dan-yassin-muncul-dengan.html#ixzz2RoKaUcFr
 photo banner-kempen-mengundi_zpsbfa43a7e.gif
 photo Header_zps1184082a.gif

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena