Monday 5 June 2017

[Video Mukhriz Mahathir Teguq/Sapa Bubhoq lambhok - Walkabout] PAS TIADA CITA-CITA KE PUTRAJAYA & Rakyat akhirnya akan faham.

Isnin, 5 Jun 2017
Foto Suara Rakyat.
Lagi tuduhan PAS terhadap DAP yg hanya merujuk kpd kenyataan palsu ini (di bawah) tanpa membuat pengesahan/ rujuk kpd Teresa Kok sendiri.

"Kenyataan palsu yang sedang viral dalam laman social. Saya tidak pernah mengeluarkan kenyataan sebegini. Sila ambil maklum kenyataan ini adalah tidak benar." - Teresa Kok, 5/6/2017.

Lagi berita fitnah kononya dari MP PH, kali ni melibatkan Teresa Kok.
.
PAS TIADA CITA-CITA KE PUTRAJAYA, MALAH REDHA UMNO TERUS BERKUASA 

PJ Pas Pahang umumkan akan bertanding di 30 buah Kerusi Dun di Pahang. Ertinya, kalau Pas menang semua Kerusi Dun di Pahang, maka Pas akan mentadbir Pahang. Berbeza dengan Pas Pusat yg hanya mahu menang 40 Kerusi Parlimen dari 100 Kerusi Parlimen yg mahu ditandinginya. Dengan kata lain, di Putrajaya, Pas memang tidak mahu jadi kerajaan. 

Pakatan Harapan Pahang pula akan meletakkan semua calon di semua Kerusi Dun dan Parlimen di Pahang hatta di kawasan Najb di Pekan. Di seluruh Malaysia juga, Pakatan Harapan akan metakkan calon2 mereka. Ertinya, kami serius untuk merampas Pahang dari rejim Umno/Bn begitu juga di Pusat. Pahang kami mahu, Putrajaya pun kami mahu. 

Pakatan Harapan telah berusaha untuk menetapkan satu lawan satu dengan Umno/Bn di semua kawasan, namun ada parti yang mahu bergerak sendiri tetapi tidak mahu jadi kerajaan bagi melaksanakan agenda mereka. 

Rakyat akhirnya akan faham, pihak manakah yang benar2 serius untuk menukar sistem bobrok dan kleptokrasi yang ada sekarang. DICATAT OLEH WFAUZDIN NS 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena