Saturday 24 June 2017

[Video Ramai Rakyat KEDAH Makan Nasi Berlaukkan Sayur aje!] SURAT Terbuka Hadi Tidak Lebih Dari 'AIR JAMPI PENENANG' Sementara Untuk Najib & BN!

Ahad, 25 Jun 2017

Image result for Gambar MO1
Rahman Dahlan sahkan Najib adalah MO1 tapi tetap kata Najib tak salah dengan alasan BANGANG | Cenangau Daunkari

Antara surat hadi kepada pembangkang dan campur tangan asing..!!!

JAWAPAN TERBUKA KEPADA SURAT TERBUKA DATO' SRI HJ ABD HADI AWANG

1. YB Dato' Sri Abdul Hadi Awang (selepas ini disebut DSHA) telah mengutuskan surat terbuka kepada parti² politik.

2. Isi utama surat terbuka tersebut adalah mengajak semua pihak, supaya tidak mengundang campurtangan asing dan janganlah kerana kemenangan menyebabkan sanggup mengadaikan negara.

3. Kesimpulan yang dibuat oleh DSHA ialah ada usaha mengundang campurtangan asing, apabila pihak yang mahukan kemenangan sanggup mengunakan isu 'saman' 1MDB diluar negara.

4. Bahkan DSHA mengajak semua pihak untuk selesaikan kemelut di dalam negara, sekalipun zalim dan tempang sistem yang ada dalam negara.

5. Kesimpulan DSHA tentang campurtangan asing ternyata silap, ini kerana 'kegagalan'  DSHA memahami latar belakabang yang berlaku.

6. Saman DOJ adalah terhadap pihak yang berurusan di Amerika syarikat dan di atas kesalahan yang didakwa berlaku di Amerika. (ini perlu difahami dahulu oleh DSHA, sebelum beliau dakwa adanya campur tangan asing dan undangan campur tangan asing).

7. Demikian juga dakwaan DSHA bahawa ada pihak yang hanya mahukan kemenangan walaupun dengan campur tangan asing juga adalah kesimpulan yang silap, ini kerana DSHA telah bersangka jahat terhadap semua pihak lain, seakan² pihak yang berjuang untuk *selamatkan Malaysia* hanya pelahap terhadap kemenangan.

8. Penentangan terhadap Barisan Nasional, Najib dan sekutunya akan terus berlangsung di MALAYSIA, sekarang pun pelbagai usaha telah dilakukan, saman, report SPRM, demostrasi, penyertaan dalam perbahasan di Parlimen telah dilaksanakan oleh parti² PEMBANGKANG di Malaysia dan akan terus dilakukan !.

9. DSHA juga perlu sedar bahawa segala saluran untuk membuktikan salahguna kuasa BN telah disempitkan oleh Najib dan BN, hatta laporan berkaitan 1MDB pun diOSAkan, bukan DSHA pernah nyatakan OSA adalah akta yang menafikan hak rakyat untuk mengetahui perkara yang sebenar.

10. Adapun pengunaan beberapa nas yang dibawa oleh DSHA dalam surat tersebut ternyata hanyalah kosmetik untuk menampakkan seruan tersebut adalah islami. Apabila latarbelakang isu tidak difahami dengan tepat dan kesimpulan itu ternyata tempang, maka pengunaan ayat itu pun tidak tidak kena pada tempatnya.

SURAT TERBUKA DSHA TÄ°DAK LEBIH DARI 'AIR JAMPI PENENANG' SEMENTARA UNTUK NAJIB DAN BN.

Sekian, balasan terbuka untuk surat terbuka.

*RIDZWAN BIN ABU BAKAR*
*Pengarah Komunikasi Negeri Kedah*
*Parti Amanah Negara*
*24 hb Jun 2017 / 8.30 mlm*

KDL.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena