Wednesday 21 June 2017

[Video Walaupun Disogok DEDAK! Sokongan Peneroka FELDA TETAP Merosot] Razman mohon maaf kaitkan Amanah dengan komunis.

Khamis, 22 Jun 2017

Foto Suara Rakyat.
Akhlak kamu berkopiah berserban bagai tapi memfitnah ??
Beberapa jam selepas diancam untuk disaman, Pesuruhjaya PAS Perak telah memohon maaf semalam kerana mengaitkan Parti Amanah Negara (AMANAH) serta pemimpin pertubuhan itu dengan Parti Komunis Malaya (PKM).
HAKIKATNYA...
Wpon dah minta maaf TETAPI POSTING FITNAH BELIAU ITU MASIH LAGI TIDAK DIPADAMKAN HINGGA KINI malah beliau masih kekal 'sharing' & provoke isu berkenaan.
Harap Salahuddin AyubDr Mujahid Yusof RawaDato' Mahfuz Omar - PageDato Haji Husam MusaUstaz Ahmad Awang dan Parti Amanah Negara Negeri Perak dapat ambil perhatian samada nak teruskan sama atau tidak.

Razman mohon maaf kaitkan Amanah dengan komunis

Razman Zakaria
Bendahari Pas Pusat Razman Zakaria membuat permohonan maaf secara terbuka atas tindakannya mengaitkan penubuhan Parti Amanah Negara (Amanah) dengan Parti Komunis Malaya (PKM).
Permohonan maaf itu dibuat beberapa jam selepas Amanah melalui peguamnya Mohamed Hanipa Maidin mengancam untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Razman yang juga Pesuruhjaya Pas Perak.
MALAYSIA DATELINE

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena