Saturday 24 June 2017

[Video Tuduhan kebodohan yang luar biasa] Hadi...Cakap biar terang jangan cuba kelirukan rakyat untuk menyelamatkan Najib.

Ahad, 25 Jun 2017

Image result for Gambar MO1

Kepada Presiden Pas.. cakap biar terang jangan cuba kelirukan rakyat untuk menyelamatkan Najib.

Kenyataan Presiden Pas yang cuba mengelirukan rakyat Melayu untuk menyelamatkan Najib Razak.
Presiden Pas lupa perkara-perkara penting berikut dan diharap insaf atas nama agama dan kepentingan negara dan rakyat:-
1) Tiada mana-mana pihak di negara ini menjemput kuasa asing menyelesaikan masalah 1MDB kerana kesalahan yang berlaku dalam skandal 1MDB berlaku di negara-negara yang mendakwa perlakuan jenayah 1MDB seperti di Amerika Syarikat dan Singapura.
Jadi, mereka bertindak sendiri sebab kesalahan berlaku di negara mereka dan mereka mahu menjaga kepentingan kewangan dan integriti negara mereka, maka mereka mendakwa.
Mereka tidak pula menyatakan untuk menyerang negara ini. Lagipun, Najib dan Pak Menteri lain sekarang membisu tak mampu menangkis fakta penyelewengan 1MDB, kenapa pula Presiden Pas cuba selamatkan Najib.
Yang didakwa melakukan jenayah adalah Najib dan bukannya rakyat Malaysia secara am, maka tiada sebab untuk kuasa asing mencampuri urusan negara. Sanggupkah Presiden Pas menjadi gembala kepada seekor serigala liar yang sedang membaham kambing-kambing yang tidak bersalah?
2) Presiden Pas lupa ayat alQuran di surah Hud:113 bahawa kita dilarang cenderung kepada kezaliman, sedangkan Najib bertindak zalim terhadap rakyat dan khianat kepada negara dengan mencuri duit berbillion ringgit dengan kehidupan mewah Rosmah dan keluarganya, tetapi rakyat yang kena tanggung hutang, gst, potongan subsidi dan kenaikan harga barang yang melampau.
3) Nabi Muhammad SAW juga pernah dibantu orang luar yang bukan muslim seperti Perjanjian Hudaibiyah dan  Sofyan bin Umaiyah dalam peperangan Hunaian.
Ini link surat terbuka beliau :
https://m.malaysiakini.com/news/386650
Muhammad Faiz Fadhil

KDL

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena