Monday 1 October 2018

[Video Anthony Loke Menaiki LRT Dalam Urusan Kerja] Terjerit2 Umno pejuang Melayu, tup, tup gaji September pekerja Utusan DITUNDA! Saya bukan pergi sembahyang di kuil, Anwar jawab Hadi.

Selasa, 2 Oktober 2018
Foto Suara Rakyat.
Kesian... satu2nya akhbar dlm negara dua akhbar yg bermasalah tak mampu bayar gaji staff mereka..
Kebajikan staff senndiri pon tak terjaga, ada hati perasan bongkak nak memerintah negara..

Foto Suara Rakyat.
Kesian.. Dlm dewan tiap2 tahun terjerit2 terpekik terlolong UMNO pejuang Melayu.. Pejuang Ketuanan Melayu.. Tanpa Umno Matilah Melayu..

HAKIKATNYA.. pekerja2 sendiri pon tak mampu nak bela & jaga kebajikan mereka.

HAR.. HAR.. HAR..

Tahun ini lagi meriah dan tercatat dalam sejarah negara, lebai2 PAS terpaksa turut serta sama2 hadiri dalam #PAU2018 sbb nak balas jasa balik pemimpin2 UMNO hadir ke Muktamar PAS baru2 ini...

Saya bukan pergi sembahyang di kuil, Anwar jawab Hadi

Sebaliknya, ketua umum PKR akan meneruskan tindakannya itu sewaktu berkempen di sepanjang pilihan raya kecil kawasan itu sehingga hari mengundi 13 Oktober ini, lapor Malaysiakini.

“Saya bukanlah hadir untuk bersembahyang di kuil, bukan juga hadir untuk mengiringi mereka bersembahyang di kuil,” kata ketua umum PKR dan juga calon perdana menteri baru Pakatan Harapan.

“Saya hadir dalam majlis kebudayaan di perkarangan kuil, jadi saya akan teruskan,” katanya kepada media di sini hari ini.  

“Yang penting kita harus sedar bahawa dalam tradisi Islam, kita tidak menghalang untuk menghormati hak beragama.”

Malam tadi, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyifatkan Anwar tidak konsisten sebagai pemimpin Islam kerana berubah-ubah, ketika berdepan dengan penganut pelbagai agama dan kaum.

“Contohnya, di tempat seperti masjid, dia jadi imam. Tempat Sikh, dia pakai ikut cara mereka. Di tempat orang India pula, dia menari cara mereka,” kata presiden PAS.

Anwar juga mendedahkan ada “orang PAS” yang turut hadir bersamanya dalam majlis dalam dewan di kuil tertentu ketika mereka masih bersama sebelum Pakatan Rakyat dibubarkan.

“Dahulu masa mereka dalam Pakatan Rakyat, saya pergi [ke kuil] boleh pula, sekarang tidak boleh.

Dulu dalam majlis di dewan-dewan di kuil, orang PAS ramai yang hadir ikut saya.

“Oleh itu, saya konsisten tidak ulas atau jawab kenyataan Abdul Hadi kerana kebelakangan ini banyak kritik hendak serang saya, jadi saya tidak perlu jawab,” katanya.

Akhbar Rakyat

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena