Monday 1 October 2018

[Video Danyal Dapat RM25 Juta? Ini Jawapan Anwar] RPK mohon maaf kenyataan 'serban' Amar Singh & Kegilaan meroyan menjadi2 setelah memfitnah DS Anwar! Laporan polis dibuat Lokman panas punggung? AMT Umno tidak minta maaf pun!

Selasa, 2 Oktober 2018

Foto Suara Rakyat.
“Jumlah RM114 juta tersebut dijumpai dalam 35 beg. Untuk RM43 juta, kita perlu dalam 10 ke 15 beg. Bagaimana kita boleh mencuri sedangkan ada 100 kamera litar tertutup (CCTV) dengan hanya satu pintu masuk dan ramai saksi." kata Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (JSJK) Bukit Aman, Datuk Seri Amar Singh Ishar Singh.

Bila Najib dah kantoi menipu gagal nak buktikan rampasan wang sebanyak RM160 juta tersebut, tup2 UMNO tuduh polis pula yg baki RM43.3 juta yg hilang itu polis yg curi..

NAMPAK TAK !!!
Kesialan Perompak Umno Makin Terserlah..
Foto Suara Rakyat.
Sejak Najib tumbang slps PRU14, kenapa UMNO sekarang kelihatan semakin bacul penakut ??!
KENAPA hanya berani 'Baling batu sembunyi tangan' ??!

RPK mohon maaf kenyataan serban Amar Singh

Penulis blog Raja Petra Kamaruddin hari ini memohon maaf kepada masyarakat Sikh dan Datuk Seri Amar Singh berhubung kenyataannya tentang serban yang dipakai Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (JSJK) Bukit Aman.
"Saya diberitahu bahawa serban Sikh adalah sesuatu yang sangat dihormati dan mereka tidak senang dengan sesiapa yang memperlekehkannya. Untuk itu, saya ingin memohon maaf secara ikhlas.
"Saya boleh berhujah bahawa saya tidak menganggap kenyataan saya sebagai penghinaan kepada kepercayaan masyarakat Sikh atau ia bukanlah niat saya. Tapi bukan niat saya yang penting tapi bagaimana penerimaan kenyataan saya.
"Saya juga memohon maaf kepada Amar Singh kerana walaupun saya tidak bersetuju dengannya, ia tidak seharusnya dijadikan alasan untuk menghina agamanya," kata Raja Petra dalam kenyataan di blognya hari ini.
Raja Petra dan Amar Singh berbalah selepas penulis blog yang tinggal di UK itu menuduh polis mencuri RM43.4 juta wang rampasan dari kediaman yang dikaitkan dengan bekas perdana menteri Datuk Seri Najib Razak.
Amar menyifatkan tuduhan itu sebagai tidak berasas dan mencabar Raja Petra membuat laporan polis dan bukannya "bersemubunyi di sebalik tirai siber".
Dalam jawapan balasnya kepada Amar, Raja Petra kemudian menyentuh tentang serban Amar yang menurutnya "terlalu ketat sehingga menghalang peredaran darah ke otaknya"
mK.
Foto Suara Rakyat.
Kegilaan meroyan Lokman Adam dah menjadi2 setelah kantoi memfitnah DS Anwar dgn isu liwat terbaru dgn budak Indonesia.

Lokman Adam juga telah panas punggung setelah Pengarah Komunikasi PKR, Fahmi Fadzil membuat laporan polis menggesa pihak berkuasa mengambil tindakan ke atas Lokman.

KENAPA TIBA-TIBA nak suruh buktikan Anwar tidak meliwat ?.. Bukankah Anwar sudah mendapat pengampunan sepenuhnya spt yg dibacakan notis pengampunan (di bawah) dari Ketua Pengarah Penjara Sg. Buloh pada 26/5/2018.

"Adalah dengan ini memerintahkan supaya Datuk Seri Anwar Ibrahim diberi pengampunan sepenuhnya dan dianggap sebagai seorang yang tidak pernah melakukan apa-apa kesalahan serta diberi pembebasan sepenuhnya."

BAGAIMANA SEORANG YANG BERPANGKAT DATO' SAHAJA NAK PERTIKAI KEPUTUSAN YDP AGONG ??!
Foto BERITAMediacorp.
SEKILAS INFO: 'Anggota Majlis Tertinggi UMNO' tidak minta maaf; setakat ubah catatan FB yang sebar berita palsu

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena