Saturday 25 March 2017

"Sopo kenal wak ni?" Tak debat pun, Nazri dan Mahathir minum CENDOL bersama di Dataran Sayong Lembah petang ini.

Sabtu, 25 Mac 2017
Foto Otai BERSIH.
Sape kenal wak ni ... Dia baru dapat kerja ....mcm tahu je pru 14 akan tiba ...

Tak debat, Nazri dan Mahathir makan cendol bersama



Selepas siri cabar-mencabar untuk bertanding pilihan raya dan mengadakan debat yang sepatutnya diadakan hari ini, Tun Dr Mohamad dan Datuk Seri Nazri Abdul Aziz akhirnya bersemuka.
Bagaimanapun, pertemuan itu tidak berlaku di majlis debat seperti yang dirancang.
Sebaliknya, bekas perdana menteri dan menteri kebudayaan dan pelancongan itu dilihat duduk semeja sambil makan cendol bersama.
Nazri pada awalnya terserempak dengan rombongan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) di Dataran Sayong Lembah petang ini.
Di situ, Nazri yang juga anggota parlimen Padang Rengas kemudian menyertai Mahathir bersama rombongannya untuk menikmati hidangan berkenaan.
Turut hadir ialah isteri Mahathir, Tun Siti Hasmah Mohamad Ali dan anaknya Datuk Seri Mukhriz, yang juga Timbalan Presiden BERSATU.
Pertemuan itu nampak berlangsung dengan mesra.
Awal hari ini, Nazri hadir di Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Sultan Azlan Shah yang sepatutnya menjadi tempat 'pertarungan' antara beliau dan Mahathir hari ini.
Namun debat itu terpaksa ditangguhkan kerana tidak mendapat kebenaran polis dan dijadualkan semula pada 7 April di Shah Alam.
Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar hari ini berkata pihak penganjur masih belum mendapatkan kebenaran untuk mengadakan debat berkenaan di Shah Alam.
Kedua-dua mereka dijangka berdebat mengenai beberapa perkara termasuk 1MDB, skandal forex dan skandal Bumiputera Malaysia Finance (BMF).
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena