Friday, 31 March 2017

[Video Kerajaan dan PAS wajar dipersalahkan kerana politik 'gelojohnya'] Menjemur Tilam Hancing di Padang Merbok? Akhirnya Rajnikanth terpaksa berswafoto dengan Najib

Jumaat, 31 Mac 2017

Menjemur Tilam Hancing di Padang Merbok

Madu tualang power! Click here


Apa nak dimalukan kalau otot pundi kencing dah tak kuat.

Otot dah tak boleh mengetat menahan kencing.

Pakai lah pampers untuk orang tua. Banyak kat farmasi.

Kah kah kah!

Jangan pulak kalau tengah termengah-mengah menjemur tilam, bila orang tanya pasai apa,

jawabnya, 

"Ini kerja anak cucu atuk ni, kuat kencing malam"

Kahkahkah!

Nak senang bakor je tilam tu. Lepas ni tidur atas simen.

Kahkahkah!

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena