Tuesday 31 October 2017

[Video SABAH GOYANG! Najib Gigit Jari Ahli Parti Bersatu Sabah Keluar Parti] Satu teknik SANTAU nak doktrin supaya benci cina DAP & Pemimpin umnomelayu masih menjaja cerita lapok.

Selasa, 31 Oktober 2017
Foto Suara Rakyat.

Salah satu teknik santau nak doktrin supaya benci cina DAP.

Mengaku duduk Shah Alam, rumah dikelilingi sebuah masjid DAN dua surau, TAPI TAK DENGAR AZAN ??..

TAK PASAL2 tak dengar azan NAK KAITKAN DENGAN PULAU PINANG & S'PORE ??.. untuk apa ??

Dulu UMNO yg tanam kebencian pada DAP. Kini tugas UMNO disandang pula oleh rakan dari PAS. Kerja mendoktrin kebencian pada DAP diteruskan PAS dengan teknik santau 355.

TAHUKAH ANDA.. beliau juga adalah mantan Setiausaha Badan Perhubungan PAS Negeri Selangor.

NAMPAK TAK !!

https://www.facebook.com/fauzi.shaffie/posts/10155786160118770



Image result for Foto Pakatan Harapan

Sembang warung kopi- melayu bersatu

Pagi ni bersarapan bersama seorang ahli politik yang aktif di kawasan . Dalam bersembang dia menyatakan melayu perlu bersatu . Tapi bersatu bagaimana dan atas landasan apa. Menurut dia jika melayu tidak bersatu , melayu akan hilang kuasa dan DAP akan mentadbir negara. PAS dan UMNO juga sekarang akan bersatu.

  Cina tidak akan mengundi UMNO. Aku setuju itu kerana UMNO akan bertanding atas tikit BN.Ekonomi cina dah kuasai , politik juga cina akan kuasai. Aku tertanya tanya jika PM sejak dari merdeka adalah melayu hingga penjawat utama kerajaan juga melayu kenapa masih lagi melayu yang mundur di negara ini .


Masih dengan fahaman bahawa DAP mirip fahaman kominis dan cina akan terus menyokong DAP dalam PRU14. Jika bergitu kenapa UMNO bersama MCA jika cina terus menyokong DAP. Adakah PAS akan berunding dengan UMNO berkaitan kerusi PRU14. Dengan alasan undi melayu berpecah dalam PRU14 , adakah PAS tidak meletakan calon dalam PRU 14 juga PH tidak meletakan calon baru undi melayu tidak berpecah.Cuma biar UMNO menerusi BN meletakan calon melayu dalam PRU14.

  Adakah cina DAP yang menjadi broker tanah melayu felda sungai buaya ....aku bertanya . Ini membuat dia duduk tak selesa. Adakah PRU rakyat menentang kerajaan?. Dalam PRU tidak ada kerajaan mutlak kecuali kerajaan sementara. Rakyat menjadi penentu dalam memilih pihak yang akaan mentadbir negara. Kenapa masih memperolokan minda melayu jika benar sudah merdeka fikiran.... Pemimpin melayu menjaja cerita lapok membodohkan rakyat dengan nyanyian merdu tetapi pentadbiran di hantui dengan penyelewengan dan rasuah.

otaistillkick

1 comments:

azhar rangkuti said...

Tuan Blogger tinggal di Desa Anggerik, Serendah?

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena