Monday 16 October 2017

[Video HAPUS KLEPTOKRASI-Uncle Soh buat pantun 1MDB, Khairudin and Muhyiddin pula terpaksa keluar UMNO] FELDA, FERRARI DAN PENYAMUN DI LONDON!

Selasa, 17 Oktober 2017


Foto Rafizi Ramli.



FELDA, FERRARI DAN PENYAMUN DI LONDON!
Belum lagi habis cerita Ferrari, saya cari penyakit baru: kerana terhidu bau penyamun, saya tidak tidur pagi semalam untuk dapatkan semua bukti-bukti dan buat "reverse accounting" untuk faham bagaimana wang peneroka Felda dan kita semua disamun selama ini.

Saya sendiri terkejut dengan apa yang saya jumpa. Mengingatkan saya kepada lembu-lembu semasa zaman NFC dahulu.

Saya tunjuk sikit-sikit dulu drama "From London With Love" bersetemkan lembu ini dan sedikit geran hotel yang dibeli Felda. Maksudnya saya sudah ada geran untuk hartanah-hartanah mahal di London ini.

Jam 11 pagi ini saya akan ke udara #FBLive untuk membentangkan bukti-bukti bagaimana rakyat disamun di siang hari apabila wang Felda lebur di London.

Mohon sebarkan dan nantikan supaya kita dapat tontonan terbaik hari ini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena