Tuesday 17 October 2017

[Video Shafie Apdal Ajak SPRM Datang Ke Rumahnya] Polis sedang siasat video pegawai kanan SPRM & Wahai Ketua SPRM, dengarlah suara rakyat.

Selasa, 17 Oktober 2017

Image result for Foto skandal ketua pengarah SPRM
PETALING JAYA: Polis mengesahkan sedang menyiasat video yang memaparkan seorang pegawai kanan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) 

Image result for Foto skandal ketua pengarah SPRM
Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) enggan mengulas video yang didakwa membabitkan pegawai kanannya mempunyai hubungan sulit dengan wanita isteri orang.

Polis sedang siasat video pegawai kanan SPRM

Mohamad Fuzi Harun

SEPANG - Polis Diraja Malaysia (PDRM) mengesahkan siasatan sedang dijalankan pihaknya berhubung video yang tular didakwa membabitkan seorang pegawai kanan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) ada hubungan sulit dengan isteri orang.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Mohamad Fuzi Harun berkata, pihaknya sedang mengenal pasti individu yang terbabit dalam penyebaran video berkenaan.

"Kalau perlu buat tangkapan, kita akan buat. Namun, setakat ini masih tiada sebarang tangkapan lagi.

"Bukan mudah kita hendak mengesan individu terbabit dan kita sedang berusaha ke arah perkara itu," katanya dalam sidang media selepas Majlis Perasmian Ibu Pejabat Polis Daerah KLIA yang baharu, di sini, hari ini.

Turut hadir di majljs itu adalah Pengarah Jabatan Pengurusan, Datuk Seri Abdul Ghafar Rajab, pengarah jabatan PDRM dan Ketua Polis Selangor, Datuk Mazlan Mansor.

Mengulas lanjut, beliau mengesahkan ada laporan polis dibuat berhubung perkara itu dan pihaknya telah pun mengambil tindakan perundangan.

Namun, Mohamad Fuzi mengesahkan masih tiada laporan polis dibuat dibuat oleh pihak SPRM.

"Kes disiasat mengikut Seksyen 498 Kanun Keseksaan," katanya.

Terdahulu, sebuah akhbar berbahasa Cina melaporkan, ada individu membuat laporan polis selepas menonton satu klip video di YouTube membabitkan pegawai kanan SPRM dan wanita terbabit.

Pengadu mendakwa hubungan sulit itu menyebabkan rumah tangga wanita yang mempunyai dua anak itu musnah dan bercerai dengan suaminya pada 28 September lalu.
KDL

Wahai Ketua SPRM baru, dengarlah suara rakyat

Pada 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena