Sunday 16 September 2018

[Video ISLAM bukan untuk melayu sahaja] PM Online dan Menteri Pertahanan Online glamer kau! Uniform Pas mirip pakaian ATM no.1, KEMENTERIAN PERTAHANAN sedang siasat! Biar lebai2 walaun walauntit yg meroyan nak kata apa.

Isnin, 17 September 2018

Foto Suara Rakyat.
TERKINI !!!..
Menteri Pertahanan Mohamad Sabu berjanji akan mengambil tindakan ke atas PAS kerana membenarkan ahli partinya memakai uniform serupa dengan pakaian rasmi nombor satu Angkatan Tentera Malaysia.
“Kami akan berbincang perkara ini di peringkat kementerian untuk memutuskan tindakan susulan. Ini perkara serius," kata Mohamad Sabu.
Seksyen 140 Kanun Keseksaan (Akta 574) menyatakan bahawa adalah satu kesalahan bagi sesiapa yang bukan anggota tentera memakai pakaian, atau membawa sebarang tanda penghargaan yang menyerupai pakaian atau medal tentera.

Kami di SR menyokong penuh atas ketegasan Menteri Pertahanan terhadap isu 'Menteri Pertahanan-PM Online' dgn sengaja membenarkan ahli partinya memakai uniform serupa dengan pakaian rasmi nombor satu Angkatan Tentera Malaysia.

SAMA-SAMA TUNGGU SIASATAN DARI PIHAK KEMENTERIAN. Biar lebai2 walaun walauntit yg meroyan nak kata apa.
Foto Muhammad Shahiruddin Ismail.
Muhammad Shahiruddin Ismail
13 jam
Ini lah menteri pertahanan online yang berimejkan islam..
Ularmak (?) secara rasmi memegang 2 jawatan penting iaitu perdana menteri online dan menteri pertahanan online..
Tahniah dan selamat menjalankan tugas yb marang

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena