Thursday 18 October 2018

[LIVE BICARA NAJIB-Tuntutan Umno Berkaitan Wang Rampasa PDRM dari Premis Najib] Presiden UMNO sudah, kini giliran PAS pula! Penahanan Zahid untuk bunuh Umno, kata Puad Zarkashi.

Jumaat, 19 Oktober 2018
UMNO sudah, kini giliran PAS pula..
Foto Suara Rakyat.
Bersiap sedialah lebai2 PAS bakal dipanggil utk disiasat polis atau pun SPRM berhubung dakwaan transaksi RM2.5 juta diterima PAS daripada UMNO pada menjelangnya PRU14 tempohari..

Penahanan Zahid untuk bunuh Umno

Penahanan dan pendakwaan terhadap Presiden Umno Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi bertujuan untuk membunuh parti Melayu itu, kata Anggota Parlimen Batu Pahat Datuk Dr Puad Zarkashi.
"Apa yang berlaku kepada presiden Umno pada hari ini dan esok melengkapkan agenda zalim regim Mahathir-DAP.
"Matlamatnya tidak lain dan tidak bukan iaitu semata mata untuk memalukan Umno, menekan Umno, memecahbelahkan Umno, menakutkan pemimpin Umno lain, mengelirukan ahli Umno dan meyakinkan rakyat bahawa pemimpin Umno memang korup.
"Puas hati Tun M kerana berjaya menghina pemimpin utama Umno iaitu (Datuk Seri) Najib (Razak) dan Zahid sehingga terpaksa turun naik mahkamah beberapa kali dan tidur di lokap. Bukan itu sahaja famili mereka juga turut didera dan dimalukan," katanya dalam satu kenyataan media.
Terdahulu Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menahan Zahid berhubung dakwaan rasuah, jenayah pecah amanah dan pengubahan wang haram.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena