Thursday 18 October 2018

[Video LGE: Kerajaan Dulu Adalah Kerajaan Korup & Penyokong Zahid berkumpul di Mahkamah KL] Zahid sempat BERKOMEDI TOLAK IKAT JAMIN! LOL..Famili dia buat lawak? Presiden Umno hadapi 10 tuduhan pecah amanah, 27 tuduhan pengubahan wang haram & diikat jamin RM2 juta.

Jumaat, 19 Oktober 2018


Foto Suara Rakyat.
ZAHID KOMEDI TOLAK IKAT JAMIN ??!

Zahid belum masuk mahkamah dan pertuduhan pon belum dibacakan lagi oleh hakim di mahkamah. Celah tang mana ikat jamin kat 'SRPM' tu ?
#LOL.. sempat lagi famili dia buat lawak bodoh/ mmg dah bodoh demi nak raih simpati rakyat..

Maka, pengikut UMNO kekal dibodohkan#DuluKiniDanSelamanya
Foto Suara Rakyat.
PUTRAJAYA, 17 Okt (Bernama) -- Bekas menteri kabinet memberi keterangan kira-kira lima jam di SPRM semalam berhubung kes penyelewengan pemberian kontrak projek hybrid solar untuk sekolah pedalaman di Sarawak yang bernilai RM2.5 bilion.

Dato' Seri Mahdzir Khalid merupakan MP Padang Terap, Kedah... kita doakan agar kerusi itu dikosongkan (jika didakwa, disabit kesalahan) nanti dan boleh PRK di luar Lembah Klang pula diadakan yang dikuasai oleh pembangkang UMNO & PAS.

Zahid hadapi 10 tuduhan pecah amanah, 27 tuduhan pengubahan wang haram

residen Umno Datuk Seri Ahmad Zahid menghadapi 10 tuduhan pecah amanah, 27 tuduhan pengubahan wang haram dan lapan tuduhan rasuah.
Zahid mengaku tidak bersalah atas 10 tuduhan pecah amanah wang milik Yayasan Akalbudi dan lapan tuduhan rasuah berjumlah RM42 juta.
Zahid juga mengaku tidak bersalah atas 27 tuduhan pengubahan wang haram berjumlah RM72juta.
Mahkamah Sesyen KL membenarkan presiden Umno itu diikat jamin RM2 juta bagi kesemua 45 pertuduhan itu.
Mahkamah menetapkan 14 Dis untuk sebutan semula kes Ahmad Zahid Hamidi.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena