Saturday 13 October 2018

[Video Teka-teki Pak Belalang versi Umno & Kazim Elias: Kenapa Cerita P. Ramlee Tak Jemu di Tonton] PM Online: Kerjasama UMNO-PAS akan buatkan pembangkang semakin kuat! Kuat tang mana tu? APA LAGI ALASAN Pas nak beri? Ini cerita 'Kapsyen Kreatif' Kancil junjung kerusi Nogori 9.

Ahad, 14 Oktober 2018
Video ini diedit dari filem Lagenda Nujum Pak Belalang dari babak teka-teki Ahli Nujum Pak Belalang melawan Ahli Nujum Baginda Masai
Foto Suara Rakyat.
PM-Online kata kerjasama UMNO-PAS akan buatkan pembangkang semakin kuat..
Kuat tang mana tu...
Krikk.. Krikk.. Krikk..
Ada cerita 'Kancil' junjung kerusi!
KUALA LUMPUR: Sekeping gambar yang memaparkan sebuah kereta kancil membawa kerusi plastik diatas bumbung sebagai kempen untuk calon Bebas, Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad di Pilihan Raya Kecil (PRK) P.132 Port Dickson tular hari ini.
Gambar itu dikongsikan oleh Mohd Isa sendiri menerusi salah satu laman Facebook peribadinya lewat petang Isnin dengan kapsyen "Kreatif".
Astro Awani
Foto Suara Rakyat.
Sejak PAS kalah berkali-kali sudah pasti alasan & ayat penyedap hati disediakan utk santapan mereka..
#KemenanganYangTertangguh 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena