Wednesday 17 April 2019

P186 SANDAKAN Berlagak kata hatrick, sila duduk jangan LARIK walaun walauncai & Jom Meriahkan Karnival Siakap Senohong Gelama Ikan Durik.."Mari kita tepuk meja kuat2" kpd GPS, Puak2 Umno & Pak2 Lebai [Video PH GAGAL URUS MEDIA]

Khamis, 18 April 2019
Jom Channel
"Jika ada senarai Top 10 Menteri yang layak mendapat anugerah Menteri Pak Pandir maka Menteri komunikasi Gobind Singh Deo dari DAP sepatutnya paling layak menduduki tempat pertama dalam senarai Menteri Pak Pandir Kerajaan PAKATAN HARAPAN" kata Rosly Yusuf, dengan sinis. "Bayangkanlah setiap hari berbagai fitnah direka oleh pembangkang dengan menggunakan media sosial namun satu tindakan pun tidak di ambil, bayangkanlah oleh kerana konon nak jadi baik ancaman-ancaman perkauman dan agama yang di mainkan oleh pembangkang pun dibiarkan begitu saja" tegasnya.
Imej mungkin mengandungi: 3 orang
Mula-mula PAS kata sedia nak tanding. Slps tahu Umno tak jadi tanding, tiba2 PAS pula tarik diri tak mau bertanding di #PrkSandakan, kenapa?
BUKANKAH selepas PRK Rantau tempohari.. pung pang pung pang berlagak kata hatrick, BN menang adalah kerana hasil politik Islam..
Jika ditakdirkan BN kalah di Sandakan, maknanya BN kalah hasil politik kapir la yer..
Note:
P.186 SANDAKAN dimenangi Oleh DAP dgn Majoriti: 10,098 undi...
「Foto Bandar sandakan」的圖片搜尋結果
Sandakan
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, jambang dan teks
Kami Viral
Amendment yg PH buat hari tu on Fasal 1 (2) PP basically nak letak balik status Sabah dan Swak sama rata dgn negeri2 di Semenanjung as reflected in the Malaysian Agreement (MA) 1963 adalah perkara yang depa tak habis2 mintak.
Depa terkejut PH boleh buat sebab depa ingat PH mcm BN jugak. La ni, depa tersepit.. Nak jadi hero dengan buat kecoh. Depa minta rujuk kpd select committee supaya depa nak pindaan ikut kehendak depa dan lps tu depa yg jadi hero. Kata dajai satgi marah pulek.
In actual fact GPS has been in the state of shock. They never expected their demand of reviving the spirit of MA 63 would be entertained by PH. Depa ingat PH sama mcm BN!
GPS is blowing hot and cold. They demanded to revive MA 63, but once PH revive it, they scold PH... politik. Apo!!
The first CJ from the East Malaysia was only materialised during PH era. Nak ckp lawa. Go fly a kite la Santubung . What did you do when you were in BN?
Siapa yg rosakkan Sabah n Swak jika bukan BN? Who plundered the wealth of the Sarawakian kalau bukan the former CM?
Atas tu catitan sembang2 dengan kawan.
But to me (bakaq) personally, aku suka pindaan perlembagaan tu tak lepas dan tak lulus. Kalau aku ada dalam Dewan, aku tepuk meja kuat2!
Lepas ni jangan nak tebiang tuduh PH tak tunai janji tentang perkara2 yang kena pinda Perlembagaan.
Nak tunai janji apa? PasUmno, GPS dan yang segerombolan dengan hampa yang tak setuju. Nak tunjuk berkecuali konon.. Puiii!!!
Alhamdulillah, bab2 yang nak kena pinda perlembagaan PH tak payah fikir dah.
Mari kita tepuk meja kuat2!

4 comments:

Lady Mia said...

KABAR BAIK!!!

Nama saya Lady Mia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman agar sangat berhati-hati, karena ada penipuan di mana-mana, mereka akan mengirim dokumen perjanjian palsu kepada Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran di muka, tetapi mereka adalah penipu , karena mereka kemudian akan meminta pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, jadi berhati-hatilah terhadap Perusahaan Pinjaman yang curang itu.

Perusahaan pinjaman yang nyata dan sah, tidak akan menuntut pembayaran konstan dan mereka tidak akan menunda pemrosesan transfer pinjaman, jadi harap bijak.

Beberapa bulan yang lalu saya tegang secara finansial dan putus asa, saya telah ditipu oleh beberapa pemberi pinjaman online, saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan menggunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ms. Cynthia, yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp800,000,000 (800 juta) dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa konstan pembayaran atau tekanan dan tingkat bunga hanya 2%.

Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya terapkan dikirim langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

Karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik jika dia membantu saya dengan pinjaman, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres atau penipuan

Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman apa pun, silakan hubungi dia melalui email nyata: cynthiajohnsonloancompany@gmail.com dan atas karunia Allah, ia tidak akan pernah mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda mematuhi perintahnya.

Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: ladymia383@gmail.com dan Sety yang memperkenalkan dan memberi tahu saya tentang Ibu Cynthia, ini emailnya: arissetymin@gmail.com

Yang akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran cicilan pinjaman saya yang akan saya kirim langsung ke rekening perusahaan setiap bulan.

Sepatah kata cukup untuk orang bijak.

Arif azeem said...

DEWAN DIREKSI DAN EKUITAS ..... (+447456405237)
email nya (((aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com))),
silakan kunjungi situs web @ aasimahaadilaahmed.loanfirmsite

Halo semua harap berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, jadi banyak lender pinjaman di sini adalah semua scammers dan mereka hanya di sini untuk scam Anda dari uang Anda, saya mengajukan pinjaman dari sekitar Rm550 dan saya diminta untuk membayar beberapa biaya dan saya dibayar, mereka meminta lagi dan lagi, saya membayar hampir 120,000 masih saya tidak mendapatkan pinjaman, happend kepada saya sekitar 5 kali dari perusahaan pinjaman yang berbeda, saya yang saya akan memenuhi hak satu tapi saya tidak. Untuk Tuhan Kemuliaan saya bertemu seorang teman yang baru saja diterapkan pada pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya ke
AASIMAHA ADILA AHMED dari AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM, saya diterapkan untuk Rm750,000 . saya pikir itu adalah
lelucon dan penipuan, tapi aku punya pinjaman saya dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa agunan. saya sangat senang karena saya adalah menyelamatkan dari mendapatkan miskin. jadi saya saran semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.
email nya (((aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com))), Anda tetap dapat menghubungi saya jika Anda membutuhkan info
lebih lanjut dan bantuan di (arifazeemp@gmail.com)

DEWAN DIREKaSI DAN EKUITAS ..... (+447456405237)
sila layari laman web kami @ (aasimahaadilaahmed.loanfirm.site)

"ISKANDAR LENDERS" said...

Hubungi kami:
                                            via BBM INVITE: {D8980E0B}
                                              WhatsApp: ( +44) 7480 729811
                                                Tel .... ( +44) 7480 729811
e_mail:(iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
Apakah Anda memerlukan pinjaman yang sah, jujur, bereputasi dan mendesak? Pencarian Anda untuk pinjaman yang sah berakhir di sini hari ini karena kami di sini untuk memenuhi kebutuhan keuangan Anda. Jika Anda telah ditolak pinjaman oleh bank atau lembaga keuangan dengan alasan apa pun jangan khawatir lagi tentang masalah keuangan Anda karena kami adalah solusi untuk kemalangan finansial Anda. Kami telah menyediakan Miliaran (mata uang berbeda) dalam pinjaman bisnis kepada lebih dari 32.000 pemilik bisnis. Kami menggunakan teknologi risiko yang kami tentukan sendiri untuk memberi Anda pinjaman bisnis yang tepat sehingga Anda dapat tumbuh urusanmu. kami menawarkan pinjaman untuk semua jenis dengan tingkat bunga rendah dan juga durasi untuk membayar kembali pinjaman. Apakah Anda memiliki kredit buruk? Apakah Anda memiliki proyek yang belum selesai karena pendanaan yang buruk? Apakah Anda memerlukan uang untuk berinvestasi dalam spesialisasi apa pun yang akan menguntungkan Anda? ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY bertujuan untuk menyediakan layanan keuangan profesional yang sangat baik e_mail: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

HAFIZUL BIN HAZIQ said...

e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663

email:::::::hafizulbin365@gmail.com
Name::::Hafizul Bin Haziq
Country:::Malaysia

Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785k yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440k telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"

Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena