Friday 26 April 2019

Kelebihan delegasi Malaysia di The 2nd Belt & Road Forum for International Cooperation, memiliki PM di segani dunia & Najib pulak masa jadi PM buang duit RM240 000 untuk pages FB Ah Jib Gor, sanggup belanja RM240,000 untuk π˜”π˜’π˜­π˜’π˜Ίπ˜΄π˜ͺ𝘒𝘯 π˜‹π˜ͺ𝘨𝘦𝘴𝘡 [Video Tun M JUAL MINYAK KELAPA SAWIT DI CHINA, Bosskau 'Jual Taik Minyak di M'sia]

Jumaat, 26 April 2019
Jom Channel
Di samping itu Tun Dr Mahathir juga akan bertemu dengan Presiden Chinas Xi Jinping dan rakan sejawatan beliau Perdana Menteri Li Keqiang. Perdana Menteri Li dan Dr Mahathir juga akan menyaksikan majlis menandatangani Memorandum Persefahaman (MoU) tentang kerjasama dalam minyak sawit, menurut laporan itu.
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang berdiri, sut dan dalaman
Otai BERSIH
Hari pertama Perdana Menteri, Tun Mahathir di China, berjaya muktamadkan 3 perkara :
1- Minyak Sawit
2- ECRL
3- Bandar Malaysia.
Kelebihan delegasi malaysia, memiliki Perdana Menteri di segani dunia.
Imej mungkin mengandungi: 20 orang, orang senyum, dalaman
Beijing, 25 April 2019: YB Zuraida Kamaruddin turut menghadiri sesi dialog bersama ahli korporat dan pemain industri di China bersempena lawatan YAB Tun Dr Mahathir Mohamad di The 2nd Belt & Road Forum for International Cooperation. Sesi dialog ini diadakan untuk membolehkan kerajaan Malaysia berbincang dan bertukar pendapat bersama syarikat-syarikat dari China mengenai hal-hal pembangunan yang boleh dimanfaatkan oleh kedua-dua pihak.
Imej mungkin mengandungi: 9 orang, orang senyum, teks
Pakatan Harapan Supporters
Najib bayar RM240 000 untuk pages FB Ah Jib Gor. Tapi di tuduh orang lain yang sign tiru sign Najib. Nak lepas diri sanggup buat cerita mengarut.
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, teks
Tiada penerangan foto disediakan.
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang

1 comments:

Lone ranger pomen said...

Dulu aku suka tgk donald trump turun dari helikopter dia. Nampak macho dan gentleman. Tapi aku silap. Nampak otai umur 93 jln bersama pemimpin besar kuasa dunia 100 kali lebih hebat, bukan jejalan buta pegi tabur duit rakyat kat luar negara. Tapi cuba membantu ekonomi negara dan menaikkan kembali maruah negara yg dipandang sepi oleh org lain. Walaupun poket negara hampir kering dikerjakan lanun and the geng. Tun tak pergi dan tak perlu menyembah negara luar utk pulihkan ekonomi negara... Allah saja membalas jasa anda... Amin...

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena