Tuesday 30 April 2019

[Video KJ - UMNO tak perlu pertahankan Najib Bosskau] Banyak sungguh duit engko Najib! Nak risik apa sampai RM2.5 juta tu, hasilnya UmnoBN jatuh melingkup PRU14 & RM1900 juta dalam akaun peribadi Najib..Hanya yang bangang je sokong UMNO.

Selasa, 30 April 2019
KiniTV
Ahli Parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin Abu Bakar tidak ada masalah dengan fenomena ‘Bossku’ yang dicetuskan oleh bekas perdana menteri Datuk Seri Najib Razak. Ketika ini, sambil dirinya dipalit skandal dan pelbagai pertuduhan pecah amanah, Najib berusaha untuk turun padang bertemu rakyat membawa jenama ‘Bossku’ itu dalam usaha memulihkan imejnya. Kata Khairy, Najib berhak untuk mempertahankan dirinya tetapi tidak harus terlalu berusaha untuk menegakkan benang yang basah. “Pandangan peribadi saya, kita mesti ada kompas moral. Saya harap kalau ada usaha untuk mempertahankan diri sebagai individu, itu tidak melibatkan UMNO secara rasmi. “Kalau orang UMNO nak pergi (acara turun padang ‘Bossku’) tak apa, tetapi jangan sekali-kali kaitkan dengan UMNO,” tegas beliau semasa sesi Bicara Minda Sinar Harian di sini hari ini.
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, teks
BANYAK SUNGGUH DUIT NAJIB !!
Sanggup byr RM2.5 juta pada kenalan rapatnya utk risikan UMNO?
Nak risik apa sampai RM2.5 juta tu sampaikan BN boleh jatuh melingkup PRU14!
Tak heranlah jika ketua perisik negara di bawah pemerintahan Najib pon telah dituduh di mahkamah songlap duit kerajaan berjumlah RM50.4 juta (US$12 juta).
Itupun UMNO & PAS bermati-matian berusaha utk memastikan BN kembali berkuasa slps PRU15, kenapa?
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks
Bila Najib bagi duit maknanya ada tugasan yang perlu dibuat. Pemimpin parti ana yang terima duit dari Najib dan Umno dahulu apa tugasannya?
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena