Tuesday 16 April 2019

Anak muda patut malu kpd PM! Tun M no dedaks, sukar nak tapau, nak buli, nak blackmail MAHATHIR & no skandal! BENARKAH NAJIB SUDAH HILANG JANTAN? Sekadar berkokok di Facebook! [Video Jangan Bandingkan Tun Mahathir & Najib, Bagai Langit & Bumi]

Selasa, 16 April 2019
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan orang duduk
Otai BERSIH
Penyamun tinggalkan hutang hampir 1 Trillion, ada anak muda maki hamun tanya bila nak hapus PTPTN? Harga barang masih tinggi..
Bila hangpa maki hamun org tua umur 93, hangpa patut rasa malu dgn diri sendiri. Tun 93 tahun masih bekerja, hangpa yg muda ni masih tak sedar diri...!

BENARKAH NAJIB SUDAH HILANG JANTAN?

Najib sekadar berkokok di luar GELANGGANG.. masuklah Dewan berdepan Gombak..
Apa malu bossmu..
Kelebihan MAHATHIR, dia BOLEH berdiri sendiri di padang yang rata.
Disokong bukan kerana takut kepadanya..
Disokong walaupun paling kedekut. ...no dedaks.
Sukar nak tapau, nak buli , nak blackmail  MAHATHIR  - no skandal
Yang BOLEH sekadar tembak angin, tin kosong.
 Posted by 

2 comments:

Unknown said...

Hai teman-teman, saya sangat bahagia sekarang, setelah banyak cobaan untuk mendapatkan pinjaman dari bank saya dan internet saya akhirnya menemukan perusahaan yang memberi saya pinjaman 73.000 euro untuk meningkatkan bisnis saya dan membayar hutang keluarga saya. Sekarang saya dan keluarga saya menjalani kehidupan yang bebas finansial tanpa hutang atau pajak dan kami telah mengembangkan bisnis kami sendiri. Terima kasih kepada KREDIT CEPAT PINJAMAN INT'L, teman-teman saya akan menyarankan setiap orang untuk mencoba layanan mereka jika Anda memerlukan pinjaman untuk tujuan apa pun. Mereka sah, efisien dan ramah dan menawarkan pinjaman sebesar 3% per tahun. Silakan hubungi mereka di (capitalsfundingprestamos@gmail.com).
WhatsApp: +1 631 386 8061
Terima kasih...

Mohammad Ismali said...

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.com
dan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena