Saturday 13 April 2019

[Video TUDUHAN TERBARU NAJIB Selepas SRC] Jangan MELOMPAT lagi! Salam 4-3 Sg Kandis PH, Seri Setia PH, Balakong PH, PD PH, CH BN, Semenyih BN, Rantau BN. Sandakan?

Ahad, 14 April 2019
Salam 4-3
Sg Kandis PH  1-0
Seri Setia PH    2-0
Balakong PH    3-0
PD PH               4-0
CH BN               4-1
Semenyih BN   4-2
Rantau BN        4-3
Sandakan?       Tungguuu 11 Mei
Sambil kita bergembira bersama yang tersayang menikmati cuti hujong minggu, Jangan di lupa pada yang tengah pening memikir perbicaraan untuk kes SRC yang akan bersambung pada Isnin ini, 15 April hingga 10 Mei.
Tak nak mintak tangguh lagi ke?
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Ana Tahu
Bulan 11 yang lepas Dato Rameli didatangi oleh 5 “orang kuat” presiden parti ana untuk berbincang dengan Dato Rameli bagi meminta bantuan beliau dalam proses menyelesaikan kes saman Sarawak Report di luar mahkamah. Beberapa siri rundingan berlaku selepas itu sehingga kata sepakat dicapai untuk membayar Claire sebanyak 1.4 juta.
Mereka menggunakan cek dari Dato Rameli kerana tidak mahu kelihatan secara jelas transaksi dari pemimpin parti ana kepada Claire. Jadi Dato Rameli setuju dan beberapa hari selepas itu separuh dari “hutang” tersebut telah dilangsaikan kepada Dato Rameli.
Dato Rameli sebut beliau menjadi mangsa politik melampau kerana sudahlah 5 orang ini memujuk untuk guna nama beliau untuk pembayaran tersebut tapi bila kes ini bocor kepada umum mereka membuat cerita kononnya Dato Rameli sebagai tali barut Anwar dan membuat tuduhan kononnya Anwar yang mengarahkan beliau bayar 1.4 juta tersebut.
Inilah sedikit kisah buat pedoman cara politik Islam yang diamalkan parti ana dewasa ini. Mungkin terlalu banyak belajar dengan Umno atau CIA.
Imej mungkin mengandungi: 5 orang, orang senyum, teks
Ana Tahu
Apa la semua orang muda. Buta sejarah. BN banyak berjasa kepada negara. Undi BN arah presiden Parti ana. Berpuluh tahun penyokong parti ana lawan BN sebab buta sejarah rupanya. Takdir!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena