Monday, 29 April 2019

[Video Kenapa dulu TMJ tak gesa tukar Najib, soal Syed Saddiq] Raja Muda Selangor kata tak terlibat..Pemangku Raja Pahang pon kata tak terlibat! Lokman nak tipu putar belit di sebalik nama istana jugak ka? Tunku Idris beri gambaran bertanding PRU15.

Isnin, 29 April 2019
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang senyum, teks
Suara Rakyat
Raja Muda Selangor kata tak terlibat..
Pemangku Raja Pahang pon kata tak terlibat..
Tapi kenapa Lokman Adam boleh tuduh ia program istana?
Nak tipu putar belit di sebalik nama istana jugak ka?
Yang sebar tular poster PALSU tersebut itu bukan pembangkang UMNO ka!
SATU REPOT POLIS telah dibuat oleh Pertubuhan Kebajikan Peduli Rakyat (PKPR) utk pihak polis menyiasat dan mengambil tindakan tegas kepada Lokman Adam dan sesiapa sahaja yg terlibat dalam menyebarkan gambar Raja Muda Selangor (RMS) tanpa persetujuan Baginda dalam misi melaga-lagakan pihak Istana dengan Pihak Kerajaan.

Tunku Idris beri gambaran bertanding PRU15

Tunku Temenggong Johor Tunku Idris Iskandar memberi gambaran melalui media sosial kemungkinan akan bertanding dalam pilihan raya umum (PRU) ke-15.
Dalam kiriman Instagram Story, Tunku Idris, 31, berpakaian rasmi diraja, memuat naik pilihan antara parlimen Muar atau Mersing dengan keterangan "I am running #PRU15"(saya bertanding PRU15).
Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan sama ada baginda sekadar bergurau tentang perkara itu.
Berdasarkan kiriman itu, jumlah peratusan undian yang mahukan baginda  bertanding di Muar adalah 75 peratus, sementara di Mersing 25 peratus, seperti dilapor Sin Chew Daily.
Untuk rekod, penyandang parlimen Muar ketika ini ialah Ketua Pemuda Bersatu Syed Saddiq Syed Abdul Rahman sementara parlimen Mersing disandang ahli parlimen dari Umno, Latiff Ahmad.
Malaysiakini.

4 comments:

Unknown said...

Lokman adam sudah over the limit. Kurang ajar. Sudah masanya dia dipenjara seumur hidup lera lalo dia bebas dia akn merosakkn maysia.

Lone ranger pomen said...

Betul, dia dgn papagomo tu bahaya bagi bebas. Mereka menggunakan agama, kaum, raja utk kepentingan merwka. Elok simpan terus kat penjara.

nick said...

Masalahnya masih ramai lagi melayu dungu yang dok percaya kat parti melayu kaki klepet seperti UMNO dan PAS ni! Masih nak harapkan UMNO dan PAS bela melayu dan islam? UMNO dah 60 tahun jaga negara tetapi melayu lah yang paling miskin dan paling kedana sedangkan pemimpin2 UMNO semuanya Millionaire dan Billionaire seperti Najib dan Zahid. Islam pun dok terhina dan terkebelakang kononnya dijaga dan dipertahankan oleh PAS! Aku tengok Kelantan dan Terengganu bukanlah contoh negeri2 yang diperintah ulamak tapi lebih kurang mirip kepada negeri2 yang diperintah oleh manusia sekular yang suka zalim kat orang islam yang tak sependapat dengan dia, mengamalkan sikap pilih kasih kepada rakyat yang tak undi kat dia dan yang paling dahsyat, disebabkan tak berkemampuan dan tak berkelayakan mentadbir negeri, tak mampu bawa pembangunan malah pengagihan sumber alam pun banyak dapat kat kroni sambil merugikan rakyat dan negeri. Ini semuanya bukan pentadbiran dan kerajaan Islam tapi kerajaan sekular yang berlakon sebagai islam dengan mengamalkan pakaian ala islamik seperti jubah dan serban tapi lebih pentingkan kebendaan lebih dari akidah.

Nick.
Cape Tiger.

Yoe Hanafi said...

Terbaik Nick Cape Tiger

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena