Wednesday, 17 April 2019

[Video Najib tengking polis bertugas "dia nak tanyalah!" & Lori Kebal: Ini amaran saya pada pegawai JPJ] Jangan stress sangat Najib! Ada nampak bayang2 pintu penjara ke sampai tengking polis ni?

Khamis, 18 April 2019
KiniTV
Mana-mana pegawai Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) yang terpalit dalam isu integriti tidak akan dilindungi, Ketua Pengarah JPJ Shaharuddin Khalid. Beliau berkata demikian pada sidang media di Putrajaya hari ini. Semalam, SPRM menahan 31 individu termasuk 23 anggota penguatkuasa JPJ Pulau Pinang bagi membantu siasatan berhubung kegiatan rasuah melindungi pemandu-pemandu lori yang melakukan kesalahan jalan raya khususnya yang membawa lebih muatan di sekitar negeri ini. Penahanan 28 lelaki dan tiga wanita berusia lingkungan 31 hingga 54 tahun itu bagi membantu siasatan dan SPRM tidak menolak kemungkinan ramai lagi yang akan dipanggil bagi membantu siasatan. Semua penguat kuasa JPJ gred 19 hingga 32 ini dipercayai menerima bayaran antara RM10,000 dan RM32,000 secara bulanan sebagai dorongan tidak mengambil tindakan terhadap pemandu-pemandu lori terlibat selain turut membocorkan maklumat operasi JPJ.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, duduk dan sut
KiniTV
Sebaik sahaja selesai, perbicaraan hari keempat di Kompleks Mahkamah Bekas Perdana Menteri dihampiri seorang pelajar jurusan undang-undang yang mempersoalkan kenapa dia tidak dapat memasuki kamar perbicaraan. Pelajar itu, menerpa ke arah Najib dan dilihat bersalaman sambil menanyakan persoalan itu. Melihat keadaan itu, polis keselamatan menghalang dan menarik bag dan tangan pelajar itu. Najib dengan spontan menyergah kepada polis terbabit, dengan kata -kata "dia nak tanyalah!" Sejurus kemudian, Najib dilihat meminta maaf kepada polis yang menjalankan tugas dan berjalan memasuki kereta rasminya. Cubaan pelajar itu memasuki kamar perbicaraan gagal dan dia berada di situ dari pagi meminta kebenaran untuk mendengar prosiding.
Jangan stress sangat Najib Razak. Ada nampak bayang-bayang pintu penjara Sungai Buloh ke sampai tengking polis ni?

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena