Tuesday, 23 April 2019

Duit berjuta-juta dia tahu pakai tapi berpura tak tahu dari mana! Bangang je sokong UMNO [Video PENERANGAN - BUKAN SETAKAT ANGIN BERGONCANG]

Selasa, 23 April 2019
Jom Channel
“Sistem penerangan kita itu sendiri gagal mentafsirkan apa yang telah kita laksanakan. Perkara ini betul berlaku. “Sebab itu, sesetengah kawan-kawan kita hentam kita di Facebook. Antaranya, mengapa tidak pencapaian kerajaan sampai ke peringkat bawah?" soalnya seperti dipetik Malaysia Dateline.
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, orang berdiri dan teks
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks

2 comments:

Unknown said...

Mamat ni porn done tahap gaban. Dulu kata tok arab bagi. Pastu kata dh pulangkn.

Kalo dh pulangkn napa msh bole bagi sana sini.

nick said...

Besok lusa Mamat Penyamun ni akan berbohong lagi kononnya duit2 tu turun dari langit pulak. Memang dasar penyamun untuk berbohong sebab penyamun sebelum dapat ijazah menyamun, mereka mesti dah ada PhD dalam berbohong ibarat pepatah melayu " Siakap senohong gelama ikan duri, bercakap bohong lama2 mencuri". Kalau kita ikut pepatah ni, tak mustahillah puak2 PAS ni pun dok membalun duit2 dan reta curi sebab sekarang ni tok2 puru merka pun dah ada master degree dalam berbohong! Nik Beduh tu aku kira dah tengah nak siapkan thesis dia dalam usaha dapat PhD bab berbohong ni. Hadi pulak dah ada PhD sebab dia yang bagi ijazah kat Nik Beduh utk membolehkan dan menghalalkan Nik Beduh berbohong.

Nick.
Cape Tiger.

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena