Friday, 26 April 2019

Tahniah! Tun M satu2nya pemimpin Asean diberi penghormatan berucap di Majlis Perasmian #BRF2019 di Beijing! Waktu PRU depa gempur PH, lps PRU mcm ni pulak kisahnya, Menteri PH jenis 'buta kayu' kot! Alkisah 'Aizat k/tgn SPAD' jadi mangsa? Mangsa kepala hotak dia [Video ACAP BUKAN DI AMBIL JIN GUA TEMPURUNG]

Sabtu, 27 April 2019
Terima kasih pak..Hanya Allah yang bisa membalas nya..Salam dari Malaysia..Semoga Acap di ketemukan.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, berdiri dan sut
Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr. Mahathir merupakan satu - satunya pemimpin Asean yang diberi penghormatan berucap di Majlis Perasmian #BRF2019 di Beijing hari ini.
Ucapan yang berwawasan, mengupas peranan BRF dalam merapatkan hubungan antara Barat dan Timur untuk kepentingan kerjasama yang lebih baik buat dunia.
Tahniah Tun M..
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum, orang berdiri dan teks
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang senyum, orang berdiri dan luaran
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum, orang duduk, orang makan dan makanan
Waktu PRU depa gempur PH, lps PRU mcm ni pulak kisahnya. Menteri PH jenis buta kayu kot ..!
Imej mungkin mengandungi: 15 orang
Sebenarnya, ramai penjawat awam yang memiliki kelulusan ijazah pertama tidak mendapat jawatan berkelayakan yang setara kerana ketiadaan kekosongan. Mereka akhirnya menerima jawatan yang bertaraf diploma ke bawah. Sebab ramai yang duduk atas naik sebab kabel di zaman BN. Termasuklah Aizat nih. Dia seronok dapat naik meskipun tidak layak. Dalam masa yang sama, dia telah merampas peluang orang lain.
Tapi mereka tak bising-bising meskipun kekosongan tersebut diisi Aizat yang tidak layak. Mereka bersyukur kerana dapat kerja. Mereka bekerja lebih keras. Bila ada kekosongan jawatan degree, mereka cuba lagi.
Kelebihan untuk orang-orang macam Aizat ialah mereka 'orang dalam'. Sebab tu dapat upgrade dengan cepat meskipun tidak layak.
Kemudian apabila PH perbetulkan ketidakadilan ini, Aizat pura-pura lah jadi mangsa. Mangsa kepala hotak dia. Dulu dia naik, orang lain dizalimi. Tapi dia senyap je.
Tapi tidak apa. Kerajaan bertimbang rasa, cuba serap dia semula. Aizat diberi kerja setara dengan kelulusan. Tapi malangnya Aizat masih mahu bising-bising. Langsung tak berterima kasih sedangkan di SPAD pun jawatannya adalah bertaraf kontrak. Nak berlagak, nak tuntut layanan istimewa yang diterima semasa BN berkuasa.
Tapi itulah. Manusia tak pernah bersyukur. Sanggup pula jilat manusia kleptokrat, asal kepentingan sendiri tercapai.
Yang paling lucu...dia mengundi Pas dalam PRU14.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, cermin mata dan teks
Imej mungkin mengandungi: 2 orang
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang duduk, orang makan dan makanan
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, teks

2 comments:

iburahmadijawatimur said...
This comment has been removed by a blog administrator.
iburahmadijawatimur said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena