Wednesday 17 April 2019

Najib tersenarai TANGGA No 2 pemimpin paling kuat RASUAH di dunia & Umno Pas sila duduk jangan lari dari SANDAKAN, DAP dah menanti! [PAS tidak letak calon di Sandakan, akan bantu BN]

Rabu, 17 April 2019
KiniTV
PAS akan membantu BN dalam menghadapi pilihan raya kecil parlimen Sandakan pada 11 Mei ini bagi menguatkan wakil pembangkang, maklum Setiausaha Agung PAS, Takiyuddin Hassan. “PAS mengharapkan PRK ini menghasilkan keputusan yang akan menguatkan wakil pembangkang. “Lebih-lebih lagi kerusi parlimen tersebut pernah dimenangi oleh Barisan Nasional (BN) suatu ketika dahulu,” katanya menerusi kenyataan media hari ini. Anggota Parlimen Kota Bahru itu juga menjelaskan bahawa PAS akan membantu BN dalam menghadapi PRK di kerusi yang sebelum ini diwakili bekas pengerusi DAP Sabah, mendiang Stephen Wong Tien Fatt.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Tiada penerangan foto disediakan.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Kesian parti lebai yang ditunggangi gerombolan penyamun Umno. Kerusi dun atau parlimen yang pasti kalah, diberi kepada parti lebai. Yang pasti dan ada harapan menang, Umno ambik awal2.
Selamanya jadi barua Umno je puak lebai ni. Kerja membodohkan ahli, pemimpin pula merelakan diri dibodohkan oleh Umno.
Imej mungkin mengandungi: teks
Bila masa ada peluang lawan DAP mereka pun tarik diri. 
Umno awal-awal lagi Umno Pas nak tarik diri?

1 comments:

nick said...

Najib ialah Super penyamun seantero dunia dan PAS pula super kelentong Parti sasau. Dua2 jenis yang patut dibuang ke pusat pelupusan sampah! cakap berdegar tapi akhirnya dua2 kecundang!

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena