Wednesday 17 April 2019

Jajaran baharu ECRL selamatkan KUARZA terpanjang di dunia! Kasihan walauncai & walaun yg kurang cerdik (bodoh) malas terus percaya berita palsu tanpa selidik kebenarannya! [Video TUN M SELAMAT NEGARA DARI PERANGKAP HUTANG CHINA]

Rabu, 17 April 2019
Jom Channel
Pengerusi Lembaga Pengarah ADB itu berkata inisiatif 'Belt and Road' China adalah program utama untuk menghubungkan wilayah dan memperluas integrasi dan kerjasama di seluruh Asia dan ADB akan bekerjasama dengan China apabila sesuai. "Jika Negara meminjam terlalu banyak untuk infrastruktur tertentu tanpa melihat keupayaan dan daya majunya dengan serius. Ia akan membawa lebih banyak masalah dalam pembayaran balik" katanya, seperti dipetik Asia Nikkei.
Imej mungkin mengandungi: gunung, langit, luaran, alam dan air
Imej mungkin mengandungi: awan, langit, gunung, tumbuhan, luaran dan alam
Imej mungkin mengandungi: langit, awan, gunung, luaran dan alam
Ada sebab kenapa PH buat jajaran baru ECRL elak daripada melalui Banjaran Titiwangsa.
Benda boleh ubah ke lain, kenapa BN nak lalu situ jugak?
ORANG SELANGOR MANA TAK KENAL BUKIT TABUR? Mungkin ramai tahu, Bukit Tabur tempat hiking, tengok sunrise & sunset sbb pemandangannya cantik.
Permatang Kuarza Gombak Selangor (PKGS) atau turut dikenali sebagai Bukit Tabur diwartakan pada 18 Februari 2010 dengan keluasan lebih kurang 114 hektar sebagai Hutan Simpan Ulu Gombak Tambahan 1. Berukuran 14 km, lebar 200 meter Permatang Kuarza Gombak adalah Permatang Kuarza terpanjang di dunia & berada dalam kelas tersendiri.
PKGS dianggarkan berusia antara 122 hingga 200 juta tahun.
Rasanya tidak ramai sedar betapa berharga & uniknya khazanah warisan dunia ini.
Kami kongsikan sedikit.
Imej mungkin mengandungi: teks
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum, orang berdiri dan teks

Suara Rakyat
WOWW! Heboh katanya tiada media massa nak siarkan berita kononnya Najib dah bebas dari 3 kes pengubahan wang haram RM27 juta Najib.
BENARKAH NAJIB SUDAH BEBAS?
Kasihan mereka yg kurang cerdik (bodoh) malas terus percaya berita palsu tanpa selidik kebenarannya..
HAKIKATNYA.. Mahkamah Tinggi hari ini menetapkan 17 Mei untuk sebutan semula kes bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang didakwa atas 3 pertuduhan melibatkan diri dalam pengubahan wang haram (AMLA) berhubung dana SRC International Sdn Bhd (SRC) berjumlah RM27 juta.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang
Suara Rakyat
TAK PELIK jika walauncai rajin tabur berita palsu & fitnah..
TETAPI lebai PAS a.k.a ADUN PAS-Panching Muallim Tarmizi Yahaya, boleh gak turut serta sama2 tabur fitnah jajaran baru ECRL 7 stesen?
Dah berkali2 pihak kerajaan jelaskan sebelum ini jajaran baru ECRL 20 stesen, TETAPI lebai PAS & walauncai tetap degil tabur fitnah tu, kenapa?
Hakikatnya jika kat atas pon dah kurang cerdik (bodoh) apatahlagi kuli di bawahnya. Sukar nak terima hujah & fakta yg dibentangkan.
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks

1 comments:

nick said...

Lebai2 ni semuannya bodoh tak boleh di ajar, pandai (kelentong) tak boleh diikut. Mereka2 ni lah yang patutnya disifatkan sebagai air mani yang terbuang hina! Suruh belajar agama sebaliknya menipu dan memfitnah yang di ambil ijazah!

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena