Tuesday, 30 April 2019

Mahkamah dedah Najib curi duit rakyat bayar RM3 juta untuk kad kreditnya! Malu apa, bosskau walaun? Si tukang sihir yang bijak...[Video Benda boleh patah balik, buat apa nak terus; Kan kan walaun!]

Selasa, 30 April 2019
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks
Image may contain: 2 people, text
Si tukang sihir yang bijak... 
Ahli politik itu lebih bijaksana daripada Tukang Sihir atau Tukang Silap Mata. Tukang sihir hanya boleh menyilapkan mata penonton beberapa minit sahaja ketika penonton terpukau dan ralit, tetapi orang politik boleh menjadikan mata penonton dan pendengarnya tersihir dan tersilap mata hingga ke rumah. 

Para penonton dan pendengar syarahan Najib Razak ini, mungkin menerima apa sahaja penafian Najib terhadap semua pertuduhan ke atasnya sebagai fitnah. Mereka pun akan mempercayainya. Cara Najib untuk menyihir dan memterbalikan mata mereka, senang sahaja, sesekali sebut ayat Quran dan bersandarkan kepada nama Abdul Hadi Awang. 
Semasa PR bersama2 melawan kleptokrat BN dulu tiba2  sebuah parti dlm PR buat hal.. beginilah lebih kurang keadaannya..
Dengan mengaku dia secara senyap-senyap menjalankan kerjasama dengan Abdul Hadi, adalah merupakan seni sihir yang hebat di mana kerjasama itu menunjukkan Abdul Hadi secara tidak langsung telah menafikan yang Najib melakukan jenayah. Sekiranya Hadi ketika itu mempercayai atau menyedari yang Najib melakukan jenayah, menyonglapkan wang syarikat 1MDB SRC International tentu kerjasama sencara senyap itu tidak dilakukan. 

Apakah Abdul Hadi juga tersihir sama dan matanya telah tersilap oleh permainan Najib. 

Nafi sana, nafi sini. Walaun menjerit kata fitnah. Rupanya memang betul usaha senyap Najib dgn Hadi bersenyawa menipu ahli masing². Solat hajat Perdana bagai mendoakan UMNO mampus. Tuhan pun korang kelentong? - MSO 
TS

1 comments:

Unknown said...

video patah balik tu betul betul kena sebijii kat parti suci kita. kalau tak gostan masa pru lalu tu rasanya mahu dah ramai lobai yang jadi menteri dan dan timbalan menteri..tak gitu en en walaun..

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena