Monday, 29 April 2019

[Video TMJ tu dia orang kecik 'Undi lah, bagi saya jatuh'] Pas SOKONG Parti PENENTANG Hukum Hudud! Maakin 'gilo' politik Pas? Jom walaun2 totok kita lupakan fatwa di Cameron Highland dan di Rantau tu OK..Peruntukan RM250 juta untuk RMT tq PH.

Isnin, 29 April 2019
Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohmad berkata hanya rakyat boleh memutuskan untuk menukar Perdana Menteri.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum, teks
Kami Viral
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum
Kami Viral
Alamakkk..berita terbaik dan terbaru. Baru sebentar tadi guru tok call tok, dia bgtahu mlm tadi baru dapat wahyu baru. Bahawa di halalkan sokong calon kapir di sandakan, wlaupun ada dua calon Islam di sana.*
*Jom walaun2 tok, kita bertakbir. Kita lupakan fatwa di Cameron highland dan di Rantau tu ok.*
*Teehehee...untung gak jual agama ni sesekali, fikir tok dlm hati.*
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks

2 comments:

Lone ranger pomen said...

Sebenarnya aku tak la hairan sgt dgn lebai ni, dah memang mereka cari makan dgn menggunakan agama, kalau tak takkan la dpt pakai kereta mewah, bagi bini muda lagi. Tapi yg aku pelik, walaun ni, buta hati ke buta perut. Tak kan la tak nampak mcm mane lebai game mereka dgn kisah2 yg mengarut. Alquran allah turunkan utk panduan manusia selamanya, tapi fatwa lebai pas ni plak nampak mcm ikut suka dan ikut suasana. Ade keuntungan utk mereka, keluar 1 fatwa, bila yg lain, tukar plak,yg memula tu tak bleh pakai dah. Buat yg baru. Tak takut Allah ke dia org ni.

nick said...

Ni lah contoh ulamak palsu akhir zaman. Hari ni MCA dan PBS dicapkan dengan sijil halal tapi kelmarin dipanggil musuh islam sebab tolak hudud dan RUU355. Tapi mushkilnya kenapa PAS dah halalkan undi PBS dan MCA walaupun parti2 tu masih lagi menolak hudud dan RUU355? Ulamak2 palsu ni ingat hukum halal dan haram ni ada kat tangan dia dan boleh ditukar ikut nafsu Hadi dan ikut haloba lebai2 karut ke? Walaupun menolak hudud dan RUU355 tapi sebab menyokong PAS sebagai rakan pembangkang, gugur hukum mereka sebagai musuh islam? Ulamak2 palsu ni memang penuh penipuan dan pembohongan. Mereka ni bawak bidaah kononnya sokong PAS adalah Islam dan lawan PAS adalah musuh islam. Begitu senang je buat benda2 baru dalam agama sedangkan Rasulullah SAW dah bagi amaran yang jelas, bidaah itu tempatnya di NERAKA. Sekarang ni dengan menyokong PAS, PBS dan MCA dah jadi halal dan wajib di undi walaupun menolak hudud dan RUU355. Nampaknya ulamak palsu sudah membuat bidaah kononnya PAS itu lebih tinggi dari Islam, lebih utama dari hukum hudud dan lebih penting dari ajaran Rasulullah SAW. Ini semua bidaah yang nyata terhadap Islam dan Rasulullah SAW. You have been reminded, wahai umat Islam! I have done my job to remind you of the error of following and spreading BIDAAH! I wash my hands of these ulamak palsu!

Nick.
Cape Tiger.

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena