Friday 19 April 2019

Timbalan Menteri PH bagi petua pada Najib kekal ‘relax’ hadapi perbicaraan kes 1MDB & Boleh caye ke, Najib baru perasan dipermainkan Jho Low? [Video Ketua Hakim Negara bersara esok, k'jaan sudah ada pengganti]

Jumaat, 19 April 2019
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, dalaman dan rakaman dekat
Imej mungkin mengandungi: 11 orang, orang senyum
Imej mungkin mengandungi: 4 orang
Najib tak bersalah. Beliau telah di kambing hitamkan Jho Low.-Peguam Najib Dari 2013 hingga 2018 BN kalah baru perasan dipermainkan Jho Low. Yang siap ubah audit 1MDB tu Jho Low ke Najib?http://bit.ly/2VQO2uh
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang duduk dan teks

Timbalan Menteri PH bagi petua pada Najib kekal ‘relax’ hadapi perbicaraan kes 1MDB

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Mohamed Hanipa Maidin memberi petua kepada bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak untuk kekal ‘relax’ dalam menghadapi perbicaraan di mahkamah berhubung skandal 1MDB.
Ini selepas Najib, yang dirakam oleh petugas media Malaysiakini, dilihat menengking seorang anggota polis yang cuba menghalang seorang pemuda yang mendakwa sebagai pelajar daripada meluru ke arah bekas Presiden UMNO itu untuk bertanyakan soalan.
“Cuba ingat kembali saat saat indah ada kuasa dulu dan saat saat indah bersama isteri tersayang (Datin Seri Rosmah Mansor) dan Jho Low yang dikasihi,” kata Hanipa dalam satu hantaran yang turut memuatkan klip video kejadian itu di Facebook miliknya, hari ini.
Kekecohan itu berlaku di pekarangan bangunan Mahkamah Kuala Lumpur, semalam, selepas prosiding keempat perbicaraan Najib tamat.
Najib berdepan satu pertuduhan salah guna kuasa, tiga tuduhan pecah amanah, dan tiga lagi pertuduhan pengubahan wang haram membabitkan skandal 1MDB dalam perbicaraan yang sudah masuk hari kelima hari ini.
Terdapat berpuluh kes lagi yang bakal dihadapi Najib di mahkamah.
Jho Low, dianggap sebagai watak utama dalam skandal berprofil tinggi itu. Sebelum ini tular sekeping gambar yang memaparkan gambar Najib dan Rosmah berdiri sebaris bersama-sama Jho Low di atas sebuah kapal layar mewah. – Roketkini.com

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena