Monday 22 April 2019

UmnoBN+Pas sah tak tanding di Sandakan! Puak2 ni sembang aje lebih! Mana pemimpin 10 jotterr? Mana pemimpin 90 jotterr? Mana Pemimpin2 atas pokok! Mana bosskau walaun? Tanyalah Melayu sapa bangsatkan Melayu... [Video UMNO tak letak calon PRK Sandakan]

Selasa, 23 April 2019
KiniTV
Umno tidak akan mengambil bahagian dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Sandakan pada 11 Mei ini, kata timbalan presidennya Mohamad Hasan. Beliau yang menjalankan tugas-tugas presiden parti berkata Umno bagaimanapun menyerahkan kepada parti komponen Barisan Nasional yang lain sekiranya berminat meletakkan calon mereka pada PRK ke lapan, selepas Pilihan Raya Umum ke-14 pada 2018. "Ini memandangkan Umno memang tak pernah bertanding di kawasan ini dan selama ini ia diwakili parti komponen kita," katanya kepada sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Anggota Majlis Tertinggi Umno di Kuala Lumpur, hari ini sambil menambah calon BN bagi kerusi berkenaan dijangka diputuskan pada mesyuarat Anggota Majlis Tertinggi pakatan berkenaan malam ini. Kerusi Parlimen Sandakan kosong susulan kematian Anggota Parlimennya Datuk Stephen Wong Tien Fatt dari DAP, yang juga Menteri Kesihatan dan Kesejahteraan Sabah, pada 28 Mac lepas.

Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, teks dan dalaman
Tanyalah Melayu sapa bangsatkan Melayu...
Era Najib Razak Melayu dibangsatkan. Perjuangan UMNO, Melayu dan Islam selama 61 tahun berkuasa hancur lebur dihina, diperlekehkan oleh bangsa-bangsa yang bertamadun kerana Melayu bangsatkan bangsa mereka sendiri. Hilang maruah, hargadiri, kredibiliti bila kabilah Najib menjadi penyamun, koruptor yang tidak ada tolok bandingnya dalam sejarah politik Malaysia dan masyarakat dunia. 

Mantra 'cash is king' memperlihatkan Melayu rapuh semangat, jadi munafiq, dikuasai syaitan yang mendendangkan syurga dunia. Islam diperdagangkan tanpa malu dan segan. Alim ulamak jadi ular dalam semak, menghalalkan kemungkaran sebagai pasot ke syurga dunia. Lihat muka-muka lusuh, bodoh, berminyak yang mengiringi bossku. Mereka bangga mengiringi penyamun yang membaham khazanah negara. Inilah jenis Melayu yang bangga dibangsatkan oleh pemimpin yang gila kuasa dan harta dunia. 
TS.
Image may contain: one or more people and text
Nik Amar kata pemimpin PAS umpama duduk atas pokok, walaun lembu ada dibawah tanah. Ana ingatkan dia mantiq je, rupanya betul2... Ini bukan cobaan. Ini betul2..! - f/bk 
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Semasa Perasmian Program Pegawai Integriti Bertauliah (CeIO) di Putrajaya pada 27 Februari 2012 Najib pernah kata..
"Setiap sumbangan kepada mana-mana parti politik, sama ada di peringkat persekutuan ataupun negeri, mesti disalurkan melalui akaun rasmi parti"
KENAPA Najib boleh pulak sumbat RM50,000 ke UMNO Bahagian Padang Serai melalui akaun peribadi Asmadi Abu Talib, tidak ke akaun parti?
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Hantu pun tak datang. Ajar benci orang. Suka fitnah. Sapo suko.

BN sah tak tanding di Sandakan

BN membuat keputusan untuk tidak meletakkan calon pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Sandakan yang dijadualkan berlangsung pada 11 Mei.
Pemangku Pengerusi BN, Mohamad Hasan menyifatkan BN belum bersedia untuk bertanding kerusi yang ditandingi oleh bekas rakan komponennya di Sabah itu.
BN juga akan memutuskan parti yang akan disokong mereka bagi kerusi berkenaan selepas hari penamaan calon yang dijadualkan 27 April nanti.
"Kita telah berbincang panjang lebar mengenai PRK Sandakan dan BN membuat keputusan untuk tidak meletakkan calon pada PRK Sandakan.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena