Wednesday 24 April 2019

Jangan celupar sangat Pak Lebai ooi & Cek HARAM dari BOSSKAU walaun! [Video 1MDB - BN MASIH BERMIMPI DI SIANG HARI]

Rabu, 24 April 2019
Jom Channel
Ka Siong menegaskan kenyataan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad bahawa Bandar Malaysia akan mempunyai nilai pembangunan kasar (GDV) sebanyak RM140 bilion, dan jika digabungkan dengan projek Tun Razak Exchange (TRX) yang mempunyai GDV sebanyak RM40 bilion, jumlahnya adalah RM180 bilion. Katanya, ia lebih daripada cukup untuk menampung hutang 1MDB sebanyak kira-kira RM30 bilion. "Saya benar-benar terduduk, bagaimana Wee, seorang jurutera profesional yang memiliki kedoktoranpada namanya, boleh tersilap bahawa GDV adalah keuntungan yang boleh digunakan untuk membayar hutang RM31 bilion 1MDB" kata Tony Pua dalam satu kenyataan.
Image may contain: 3 people, text
Image may contain: one or more people and text
Jangan celupar sangat Pak Lebai ooi... 
Singgungan Abdul Hadi Awang terhadap politik Indonesia dilihat kurang wajar dan boleh disifatkan sebagai cuba mencampuri urusan politik negara itu. 

Walaupun beliau obsesi kepada nasib umat Islam tetapi beliau harus tahu batas batas yang boleh dan tidak boleh disentuhnya. 

Kenyatan Hadi yang berbunyi “Kini disaksikan betapa munculnya anak-anak tokoh Komunis Indonesia di belakang Pemilu yang baharu sahaja telah berlangsung, penglibatan naga-naga besar di belakang money politics (politik wang) dan media sosial yang dibelanjakan itu sangat menggerunkan,” dilihat menyentuh soal negara itu secara tidak langsung. 

Kenyataan Hadi itu dipetik dari tulisannya disiar dalam portal berita parti agama dan dipetik oleh portal lain. 

Elok kalau Wisma Putera membuat teguran terhadap tindakan Hadi itu kerana apa yang dilakukan Hadi itu tidak menghormati perjalanan demokrasi di negara itu yang mana ia juga sebagai tidak menghormati Indonesia sebagai sebuah rakan Asean yang mengamalkan konsep Aman, Bebas dan Berkecuali.- MSO 
No photo description available.
Untuk kempen Najib PM IM4U saja Najib belanja 20 juta. BR1M korang dapat berapa?

1 comments:

nick said...

Hadi adalah PM olok2 dalam alam khayalan mimpi basah walaun2 je. jadi MB pun tak lulus inikan pulak berangan2 nak jadi PM? Apa2 pun Hadi tetap bengang dan cemburu dengan kejayaan Mat Sabu sebab setelah berusaha2 bersungguh2 melawan kejahatan dan kezaliman UMNOBN, sudah mencapai kejayaan dan menjadi menteri. Sedangkan Hadi yang berdekad2 buat sembahyang hajat langsung tak pernah dapat kalahkan UMNOBN malah sekarang ni dok jadi balaci sang penyamun. Doa siapa yang makbul dan darjat siapa yang ALLAH SWT tinggikan? Renung2kanlah wahai umat Islam. Yang di gelar Sang jebon ke atau yang mengaku sang monyet di atas pokok?

Nick.
cape Tiger

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena