Tuesday 30 April 2019

Seorang lagi musang berbulu ayam duduk dalam MAIWP, patut lah Dr Mujahid asyik kena troll...[Video Tabung Haji buat Mujahid tak tidur malam]

Selasa, 30 April 2019
KiniTV
Menjelang setahun pentadbiran PH pada 9 Mei ini, Dr Mujahid Yusof menamakan Lembaga Tabung Haji (TH) sebagai cabaran paling besar yang perlu dihadapinya selaku menteri di Jabatan Perdana Menteri. Tanpa berselindung, Mujahid mengakui skandal TH dan usaha menyelamatkan institusi tersebut bukan saja menuntut pengorbanan tinggi, malah telah menyebabkan PH dilihat tidak popular dalam kalangan rakyat. “TH (cabaran) paling besar. Keputusan yang berat untuk kita buat, penjelasan yang berat untuk kita berikan. “Kita menjadi tidak popular, tetapi kita tahu dalam tindakan tidak popular itu, ia adalah untuk kebaikan TH dan juga institusi umat Islam secara umumnya. “Kalau tanya saya, tak tidur malam, lewat (tidur), berjumpa kerap dengan CEO (ketua pegawai eksekutif) dan pengerusi TH untuk beri penjelasan dan input daripada kami,” katanya dalam wawancara bersama Malaysiakini di Putrajaya semalam.
Tiada penerangan foto disediakan.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang
Imej mungkin mengandungi: 7 orang, orang senyum, teks
Seorang lagi musang berbulu ayam duduk dalam MAIWP. Patut lah YB DS Dr Mujahid asyik kena troll... Timb CEO MAIWP.. samada org kuat atau proksi Jamil Khir..
Apapun Kementerian perlu siasat..
Sebarkan..!
Imej mungkin mengandungi: 5 orang, orang senyum, orang berdiri dan teks
Alhamdulillah...Lagi2 bantuan utk Islam drpd Kerajaan PH..
Nak martabatkan Islam bukanlah dgn menyokong PAS atau UMNO tetapi dengan menyokong Pakatan Harapan...Hanya PH yg mampu martabatkan Islam..PH TERBAIK!!

1 comments:

Lone ranger pomen said...

Dibiarkan, nanti jadi masaalah kat PH, dipecat kata PH kejam, elok tukar je tempat lain. Tempat yg selayaknya, prjabat umno atau pas. Baru win win.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena