Tuesday 30 April 2019

Benda boleh BOHONG, kenapa nak cakap BETUL? Najib belum terlepas lagi walauncai, kes SRC International & 1MDB 2.6 bilion adalah kes yg berbeza! PH Terbaik! 10 Kejayaan KEMTAH [Video Kerajaan PH lebih adil daripada BN: MB Terengganu]

Rabu, 1 Mei 2019
Tiada penerangan foto disediakan.
Benda boleh BOHONG, kenapa nak cakap BETUL..!
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum
Suara Rakyat
NAMPAKNYA gang2 pembangang & sekutu Najib bersorak sakan kononnya kes perbicaraan SRC International yg melibatkan Najib pecah amanah jenayah, salah guna kuasa & ubah wang haram berpihak kpd Najib dgn alasan ada pengesahan BNM yg mana ada berlaku sejumlah dana yang besar dari Arab Saudi kononnya benarlah derma RM2.6 bilion itu datang dari Arab Saudi..
KAH KAH KAHHH !
Sedarkah anda perbicaraan ke atas Najib sekarang adalah berkaitan kes Najib salah guna dana SRC International RM42 juta. BUKANNYA PASAL DERMA RM2.6 BILION.

Kes SRC International & 1MDB 2.6 bilion adalah kes yg berbeza..
Selepas selesai saja kes SRC ini barulah kes seterusnya yg melibatkan derma RM2.6 bilion itu pada perbicaraan 25 pertuduhan rasuah 1MDB RM2.282 bilion. Masa itu lah baru dibongkar satu persatu dari mana datangnya derma RM2.6 bilion itu sebenarnya.
Apa yg telah dimaklumkan & perbicaraan telah berlaku sebelum ini cthnya di S'pura. Mahkamah Singapura dan DoJ dah dedahkan hal ni, RM2.6b datang dari dana 1MDB yg diseleweng dan dalang yg pindahkan wang trsebut adalah JHO LOW !!
Pengurus Bank Swiss di Singapura (Falcon Private Bank dan BSI) yg bersubahat dlm transaksi pindahan wang haram trsebut telah dihukum penjara dan Bank Swiss tersebut telah diarahkan tutup.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena