Friday 23 November 2018

[Video Waytha sedia beri kerjasama kepada polis & PERKASA sambut pembatalan ratifikasi ICERD dengan takbir] Himpunan Icerd jadik ke? T-Shirt dah cetak ribu raban! Arahan WAJIB BELI! Belian T-Shirt ICERD wajib, siapa tak beli berdosa ke? Sebenarnya apa yg dituntut ICERD sudah dilaksanakan Najib...Tu sebabnya Najib diam jer!

Jumaat, 23 November 2018

PERKASA sambut pembatalan ratifikasi ICERD dengan takbir

Foto Otai BERSIH.
Belian Baju T-Shirt wajib siapa tak beli berdosa rm25 - Rm30 sehelai, tidak termasuk tabung milo berjalan, tak derma pun berdosa...akan masuk neraka...😂😂
Foto Amer Mohamed.
De Kayu Buang masa..bgus duit beli beras..bole mkn sbulan dua bulan untuk anak2..

Kerajaan PH tolak ICERD

Foto Otai BERSIH.
Foto Suara Rakyat.
Sebenarnya apa yg dituntut ICERD sudah dilaksanakan Najib
Saiffudin Safiee Kredit: FB Ahmad Muslim Badawi Badawi

Dalam isu ICERD ni.. Yang bising Zahid Hamidi.. Tapi Najib diam jer.. Memang lah dia Diam, Jawatankuasa ICERD ni dah ditubuh sejak Julai 2011, setahun selepas Najib jadi PM..


Jawatankuasa Itu sekali lagi ditubuhkan untuk kajian Lanjut pada tahun 2015.. maksudnya ia sudah masuk ke Peringkat ke 2.. Cuma Najib Nafikan ia diluluskan.. Memang belum lulus.. sebab nak luluspun ia makan Kajian bertahun.. Itu proses Biasa.. Kerajaan perlu penuhi Syarat mereka..hakikatnya ia sudah dalam Kajian..

Sebenarnya Apa yg dituntut ICERD sudah dilaksanakan Najib.. tapi ramai yang tak perasan.. Apa yg dituntut ICERD dah dilaksanakan Pentadbiran Najib..Iaitu dasar Diskriminasi Ekonomi dan dasar Bumiputera dimansuh.. Liberalisasi Ekonomi telah pun dilaksanakan.. Apa yg jadi kehendak ICERD ditunaikan Najib..

1- Pada Tahun 2009, Najib memansuhkan dasar DEB(Dasar Ekonomi BumiPutera), Syarat pemilikan Ekuiti Bumiputera sebanyak 30% dalam IPO dan Syarikat disenarai awam telah dimansuhkan,,

2- Selepas itu dalam Rombakan Kabinet, Pada Tahun 2009..Najib Menghapuskan Kementerian pembagunan Usahawan dan Bumiputera(MECD) yang wujud di zaman Ds Anwar, mahathir dan Paklah.. dimansuh zaman Najib.. hari Ini Kerajaan PH mewujudkan kembali Kementerian Khas Bumiputera(MECD)

3- Bukan Setakat itu, Pemansuhan Syarat Pembagunan dan Hartanah milik Bumiputera, penghapusan pelbagai Bentuk Subsidi, Memperkenalkan liberalisasi cukai seperti GST adalah kehendak regim ekonomi antarabangsa Termasuk menandatangani TPPA.. 

Itu sebab selepas itu banyak dari Projek Perumahan, Pembangun hartanah dari China bebas membangunkan Hartanah di Malaysia seperti di Wilayah Iskandar, Forest City.. inilah dasar leberalisasi Ekonomi..

Itu belum dikira bagaimana Najib sanggup menggadaikan Kepentingan negara seperti Tanah KTMB Tanjung Pagar.. Tanah TUDM Sg Besi apa lagi meruntuhkan Penjara Pudu yang menguntungkan Pemaju pemaju dari China.. 

bila Tentera terpaksa meniupkan semboyan keluar dari Kem mereka, menurunkan Panji Panji Negara untuk diserah kepada China..Kenapa ketika itu kita tak terasa terhina ? tidak ada yang nak bermandi Darah ?

Tak hairan lah yang terakhir.. najib melepaskan dasar perlindungan syarikat automotif negara dan melepaskan pegangan dalam Proton..Akirnya Syarikat China menguasai Saham dan pemilikan Proton..

Ketika ini kenapa takda sapa bangkit ? Kenapa haji Hadi Diam.. ? PAS boleh bertaawwun dengan Najib ? Kenapa takda yang asah parang dan buat Demo.. ?

Sebenarnya dikalangan Pak haji dan Lebai PAS ini Dangkal dan Bodoh dalam pemerintahan.. mereka tak faham pun soal dasar dan pemerintahan.. mereka umpama Jihadist atau kelompok ISIS yg tak sedar menjadi Boneka Israel dan US..

yang penting rakan taawwun depa mampu pakai Jubah dan lebai, dan beryahanana, Berselawat bersama.. Imej mereka disucikan lebai lebai PAS walaupun hakikatnya,Najib dan UMNO lah yang gadai hak Ketuanan, Tanah dan pemilikan Bumiputera..apalagi hak melayu..

Najib dan UMNO memang Jahat.. Tapi Yang lebih Bahaya dari jahat adalah Jahil (Bodoh).. Itulah gambaran Nabi kepada kelompok Khawarij yang akan datang pada satu zaman dengan Gelaran

سُفَهَاءُ اْلأَحْلاَمِ يَقُوْلُوْنَ قَوْلَ خَيْرِ الْبَرِيَّةِ ..

Mereka yang sedikit akalnya(Bodoh), Dan bercakap dan Mereka Berkata Sebaik Sebaik Manusia (Bercakap tentang Agama)...

Awasi Bahaya kelompok Ashbiyah,Khawarij dan Takfri.. :)

1 comments:

Lone ranger pomen said...

Tontowi Suruh Beli harakah pun ahli pas tak layan. Sampai berjuta hutang. Ni nak Suruh beli baju Yg tak Tau ape Yg diperjuangkan.. .Tun dah tolak, tinggal tin aje lah.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena