Thursday 30 May 2019

ADUN DAP tu pun tak songlap hak asnaf mcm rakan² Ponorogo..Cina tu tolong agihkan bantuan di kawasan beliau saja & JANGAN CURI DUIT ZAKAT! Si PENGKELEPEK Siapa le nak percaya, bukannya 42 hinggit..RM42 juta tu oiii! [Video Barat mesti terima Timur yang kini setaraf atau lebih baik]

Khamis, 30 Mei 2019
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, berdiri dan sut
Imej mungkin mengandungi: 1 orang
Daripada Noor Soraya Mohammad Jamal TOKYO, 30 Mei (Bernama) -- Tun Dr Mahathir Mohamad berkata pada Khamis bahawa order dunia telah gagal dan dunia harus memikirkan semula mengenai hubungan negara-negara antara satu sama lain terutama dalam mencari resolusi kepada konflik. Perdana Menteri Malaysia itu, ketika berucap pada Persidangan Antarabangsa Mengenai Masa Depan Asia ke-25, yang juga dikenali sebagai Persidangan Nikkei, berkata konflik hendaklah diselesaikan menerusi perundingan, arbitrasi dan mahkamah. "Jika kita mahukan sebuah dunia yang lebih baik dengan order baru yang semata-mata berasaskan kepada pematuhan kepada kedaulatan undang-undang antarabangsa, kita selesaikan masalah menerusi perundingan dan tidak dengan cara berkonfrontasi dan menghantar kapal-kapal perang di sana sini, kata beliau dalam ucaptamanya. http://www.bernama.com/bm/news.php?id...
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Otai BERSIH
Zahid Ponorogo ni mmg bang*** la..
Orang islam pun kadang2 'tersilap' guna duit yayasan untuk bayar kad kredit. ADUN tu cuma tolong agihkan bantuan di kawasan beliau saja. Tak terlibat pun dalam hal ehwal siapa yg layak terima & jumlah bantuan yg diberi. Adun tu pun tak songlap hak asnaf mcm rakan² Ponorogo..
Tiada penerangan foto disediakan.
JANGAN CURI DUIT ZAKAT
Zakat samada zakat fitrah, niaga, ternakan, emas, duit simpan dll utk golongan asnaf yg 8. Kalau utk anak yatim atau Fisabilillah..
Jika ada pihak lain yg kutip duit zakat utk anak yatim bererti pihak tersebut telah mencuri hak anak yatim.
Atau Fisabilillah.. Orang yang berjuang, berusaha dan melakukan aktiviti untuk menegakkan dan meninggikan agama Allah.
Bersama menyokong perompak, penyamun, penyelewengan dll adakah itu Fisabilillah?
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Siapa le nak percaya..bukannya 42 hinggit...RM42 juta tu oiii...!
Otai BERSIH

1 comments:

nick said...

Pak2 lebai karut ni dapat tauliah dari sapa untuk kutip zakat ni? Setakat hari ni, geng2 penyamun yang sebat dan sapu duit zakat, duit TH, duit Felda, Duit YaPEIM dan duit anak2 yatim adalah melayu... melayu! Melayu yang mengaku Islam! Tu semua melayu haprak. Tak de dengar pun orang2 cina DAP menyamun dan merompak duit umat Islam. Malah cina kroni Najib yang terlibat dalam skandal 1MDB. Tapi melayu haprak yang Islamnya menghalalkan curi dan rasuah melolong kononnya mereka makhluk suci dan orang cina DAP yang tak mencuri dan tak rasuah adalah keji. GILA melayu haprak ni!

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena