Saturday 18 May 2019

YB Hannah Yeoh menyampaikan sumbangan dan berbuka puasa diperkarangan masjid aje! Begitulah nasib YB di selatan tanahair..CinaBN boleh, PH tak boleh mengapa TAK MURKA pada masa tu? [Video PENYATUAN UMMAH TIDAK AKAN SUCIKAN SKANDAL 1MDB]

Ahad, 19 Mei 2019
Jom Channel
Dua bekas pegawai Goldman Sachs Group Inc, Tim Leissner dan Roger Ng telah diharamkan daripada industri perbankan atas penglibatannya dalam "skim yang secara tidak sah mengalihkan berbilion ringgit daripada dana 1Malaysia Development Berhad (1MDB), Malaysia" kata Rizab PersekutuanAmerika Syarikat.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, berdiri
YB Hannah Yeoh menyampaikan sumbangan dan berbuka puasa diperkarangan masjid..begitulah...nasib YB..
Inilah yang dikatakan payah nak dilayan sebab apabila bangsa lain ingin melakukan sesuatu untuk tujuan amal di bulan puasa dan cuba mendekati Islam mereka dilayan bagaikan musuh dan ini saya mengemukakan soalan siapakah yang berperanan mengancam Islam dan melayu?
Bertabah la YB... kau cina Dap kau buat baik mesti hina di mata org melayu PasUmno .. kecuali kau cina MCA confirm kau di sanjung.. apa2 pun teruskan apa YB buat.. bani melayu PasUmno mmg tkleh puaskan hati dia org.
Image may contain: 1 person, text
Tumpang sekole
Kes kerajaan PH non-muslim tak boleh bercakap atas masjid. Kerajaan UMNO buatlah apa pun OK!
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks
Islam hanya terancam dan terguris apabila BN dan PAS tiada kuasa pemerintahan.
# 2017 tu Labis di Uganda.

Pakatan Harapan Supporters
Imej mungkin mengandungi: 2 orang
Islam Terancam umat Islam Johor terguris

1 comments:

nick said...

Islam terancam bila pemimpin2 melayu dengan tak malunya makan rasuah dan merampok harta negara. Tu baru betul! Setakat non muslim PH (non muslim BN tak haram dan tutup mata) nak dekati islam dan nak jengah2 masjid dan surau, tu peluang dakwah namanya. Tapi bagi "pemimpin2 melayu" haram non muslim masuk masjid tapi halal duit haram, harta haram masuk tembolok! Melayu hampas!

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena