Thursday 23 May 2019

Kes bakar kereta rasmi DR MAZA UNIT AMAL DAP (*Pas) ini senyum aje? Rusuhan di Jakarta, dikaitkan dengan bantahan Pilpres 2019 [Video JIKA PRESTASI BURUK, UNDURLAH]

Jumaat, 24 Mei 2019
Jom Channel
Penasihat Media dan Komunikasi Pejabat Perdana Menteri,A Kadir Jasin berkata jika ada yang masih merangkak dan meraba-raba setelah setahun diberi peluang dan tanggungjawab, maka adalah kewajipan kita meminta mereka memikirkan semula kedudukan mereka. Mereka perlu mengundurkan diri secara sukarela supaya orang lain boleh dilantik menggantikan mereka. "Saya rasa masa setahun sudah cukup lama. Mungkin tidak kepada penjawat tetapi bagi rakyat jelata yang menaruh harapan, ia mungkin macam selama-lamanya," katanya dalam blognya the Scribe.
Imej mungkin mengandungi: 3 orang
Kes bakar kereta rasmi DR MAZA. UNIT AMAL DAP ini tetap senyum kerana baginya beliau berjihad mempertahankan maruah President UMNO Marang Hadi Awang.
Imej mungkin mengandungi: teks
Kes serang dengan pedang tahun lalu adalah orang sama. Iaitu Ahli *Parti walaun seumur hidup. Merupakan ketua unit amal *Parti walaun..
Imej mungkin mengandungi: teks
JAKARTA, 23 Mei (Bernama) - Rusuhan di Jakarta, yang dikaitkan dengan bantahan terhadap keputusan Pilihan Raya Presiden (Pilpres 2019).
Ibu kota Indonesia bertukar huru-hara semalam apabila polis melepaskan gas pemedih mata dan menembak meriam air ke arah ribuan penunjuk perasaan yang membantah kemenangan Presiden Joko Widodo (Jokowi) dalam pilihan raya presiden baru-baru ini.
Imej mungkin mengandungi: luaran
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Orang yang sama, kenyataan berbeza..
#Lidah...

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena