Thursday 30 May 2019

Kes 1MDB akan terus membuatkan Najib sesak nafas dan TERKEJUT! 'Guna Jata Negara' Puak2 Lebai dah kemaruk nak jadi Menteri ke? Mufti: Bayaran infaq wajib Ramadhan tu apa? Dah la infaq, wajib pulak tuuu..[Video JANGAN PERCAYA DONGENG PERTAHAN KLEPTOKRASI]

Khamis, 30 Mei 2019
Jom Channel
Terkini satu hantaran media sosial ditularkan kononnya Peguam Negara Tommy Thomas memberitahu Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dan bekas pengerusi Majlis Penasihat Kerajaan Daim Zainuddin bahawa tiada bukti kukuh bagi mensabitkan Najib dengan pertuduhan menyelewengkan dana 1MDB. "Tommy Thomas telah memberitahu Tun Daim dah Tun Mahathir bahawa pihak pendakwa tidak mempunyai sebarang bukti untuk mendakwa Najib telah mencuri wang 1MDB sebanyak RM42 bilion atau Rm52 bilion" dakwa hantaran itu. Penyokong Najib mahu mengelirukan rakyat bahawa jika ada bukti pun ia rekaan sahaja, melalui dongeng ini. "Tetapi mereka perlu membuktikannya di mahkamah atau PAKATAN HARAPAN akan berhadapan dengan masalah kredibiliti yang serius" katanya. Tommy Thomas, bagaimanapun menafikan hantaran tersebut.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum, teks
Kes #1MDB akan terus membuatkan Najib sesak nafas dan TERKEJUT.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum
Mufti pun pening dengan puak2 dedak ni.
Dah la infaq, wajib pulak tuuu..
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Lebai Pas kemaruk nak jadi Menteri ke?
Menurut Surat Pekeliling Am (Bilangan 1 Tahun 2005), "Lambang Kerajaan Persekutuan (Jata Negara) adalah hak KERAJAAN PERSEKUTUAN. Lambang ini HANYA BOLEH DIGUNAKAN OLEH KEMENTERIAN, JABATAN DAN PEGAWAI-PEGAWAI KERAJAAN PERSEKUTUAN atas URUSAN RASMI".

1 comments:

nick said...

Dah cakap dah! Memang lebai2 karut PAS ni dari dulu berangan2 nak jadi menteri sampai sanggup bersekongkol dengan UMNO dalam gelap. Dari Hadi sampailah ke Takiri ni, semua dah berangan2 dapat jadi menteri sebelum PRU14. Tapi takdir Allah SWT, PAS dengan kekasih gelapnya tersungkur dalam longkang dalam perjalanan ke Putrajaya. Sekarang kedua2nya tengah sakit tenat sampaikan Hadi terpaksa kuarkan fatwa karut dia kononnya PAS itu Islam dan Islam tu PAS (takut ahli2 mula nak angkat kaki and cabut!). Itu adalah BIDAAH besar. PAS itu sendiri adalah parti yang fana, ada permulaan dan insyaAllah akan berkubur tak lama lagi. Jika PAS pun akan terkubur di masa depan, bagaimanakah PAS itu mewakili Islam? Islam tak akan hilang tetapi PAS yang akan hancur akhirnya, so percubaan mengaitkan PAS itu Islam dan Islam itu PAS adalah bidaah!

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena