Monday 20 May 2019

Bayaran sudah dibuat untuk pembelian helikopter tahun 2015 lebih RM300 juta TETAPI HELIKOPTER TAK DE simpan dalam fail inventori? RM500 bakar kereta mufti..Terlalu murah harga diri & Boleh dijual beli..Speechless tak boleh nak kata apa [Video Amalan Baik Tak Membawa Kita Ke Syurga?]

Isnin, 20 Mei 2019
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Satu lagi pendedahan salah urus dan khianat amanah oleh pentadbiran lepas BN!
Bayaran sudah dibuat untuk pembelian helikopter lebih RM300 juta tapi dalam inventori dan simpanan, helikopter2 tersebut tiada dalam simpanan ATM!
Tiada penerangan foto disediakan.
Mendalam maksud ni
Gang Utara Fan Club
Imej mungkin mengandungi: 1 orang
Terlalu murah harga diri..Boleh dijual beli..Speechless!
Orang bakar lemang nak raya ni, yang Walaun Pas lak pegi bakar kereta..
Imej mungkin mengandungi: 3 orang
Betul ke ni pelaku yang membakar Kereta Mufti Perlis kini dalam Tahanan Polis...?? Nama dia Azimar dari Kpg Jelempok Arau. Telah diupah oleh seorang yang bernama AHMAD MUZAINI MYDIN. Ada lagi 5 orang lain yang terlibat merancang mengupah. Upah sebanyak RM500.  
Otai BERSIH
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Betul lah kata Pak Aji.. Walaun selalu ratip DAP kapir..DAP tindas melayu...sebab depa tu dah terlalu tolol dan bangang... Tak cye tunggu jap lagi dlm ruang komen akn muncul kata2 tu..!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena