Saturday 18 May 2019

PKR buat laporan polis siasat Ketua Pengarah Yapeim membuat ugutan! Inilah kerja bangsat UMNO selama ini & Pergilah cari kerja dgn DAP [Video Yapeim akui mungkin ada salah laku pengurusan]

Sabtu, 18 Mei 2019

Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Antara ucapan ugutan beliau.. "Saya akan periksa semua staff Yapeim dgn SPR satu persatu di mana anda mengundi dan mengundi apa. Jika anda undi PH, anda tidak layak di Yapeim. Pergilah cari kerja dgn DAP."
Inilah kerja bangsat UMNO selama ini..
Ketua Polis Daerah Brickfields ACP Ruslan Khalid mengesahkan pihaknya menerima laporan itu dan akan mengambil tindakan sewajarnya.
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang dan teks
Kesian pegawai Yapeim tu terpaksa berkerja dibawah DAP. Harap berkat & halal la rezeki yang dok bagi makan anak bini tu ye.

2 comments:

nick said...

Contoh nyata parasit2 melayu yang dok menghisap darah orang melayu dan umat Islam. Adakah kita nak letak makhluk2 perosak macam ni sebagai pemimpin dan wakil rakyat atas alasan dia MELAYU? Islam? kalau dia tu melayu dan islam tapi perangai mengalahkan lanun dan perompak, wajib umat islam menolak makhluk2 ni! Ini dia sebenarnya maksud "amar maaruf nahi mungkar". Kita menolak kemungkaran walaupun ianya dilakukan oleh melayu, islam. Jika ada Tok Puru yang dok membohong kononnya wajib mengangkat pemimpin macam ni sebab dia melayu dan islam, Tok2 Puru tu sedang mengajak kamu ke dalam kedurjanaan dan meletakkan sebelah kaki kamu dalam neraka! Mengangkat parasit2 macam ni sebagai pemimpin lah yang membuatkan Islam terancam! Itu kebenarannya!

Nick.
Cape Tiger.

Unknown said...

Hantar je kat kwsn pedalaman sabah sarawak

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena