Monday, 20 May 2019

SKANDAL NFC bakal dilondehkan di mahkamah? Kerajaan tuntut hutang NFC berjumlah RM253.6 juta! 'Bonus Raya' Kurangkan bercakap, banyakkan buat kerja..Atok tiada masa nak berpolitik & Tun tidak pernah berjanji, apa dia cakap Tun pasti akan buat [Video SEWAKTU DULU sebelum tersungkurrr]]

Isnin, 20 Mei 2019
Bila anak cucu tanya kenapa UmnoBN kalah? Jawablah kerana ada nya PM pengkhianat melayu dan negara yg menyeleweng.. sekian terima kasih.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum, teks
Ingatkan skandal NFC dah selamat 'dibersihkan' di zaman BN dulu.. Rupa²nya tidak..
Berani ka mak lembu Ijat atau suaminya nak bayar balik tuntutan hutang NFC berjumlah RM253.6 juta kpd kerajaan nanti?
Perkara ini telah diserahkan kpd Jabatan Peguam Negara untuk tindakan selanjutnya.
NOTE: JANGAN LUPA APPLY VISA UMRAH! Tak tau nya Zahid coz dia pergi umrah dah sebanyak lebih 30 kali..#HutangWajibDibayarDanJanganLari

Tiada penerangan foto disediakan.

Islam terpinggir di bawah kerajaan PH kerana hal2 di bawah ini. Kalau umno perintah, pasti mereka akan selamatkan pmimpin2 melayu islam di bawah ini, itu tandanya islam dimartabatkan. Mesti geng2 lebai sokong pendapat aku ni kan?
Imej mungkin mengandungi: 6 orang, orang senyum
Imej mungkin mengandungi: teks
Kami pekerja swasta tiada bonus, tapi kami redho.... gaji kami bukan byk pun tapi kami tak bising mcm org kerja kerajaan....Kurangkan bercakap, banyakkan buat kerja. Terus bekerja. Jalan daaaaaa.
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, teks
Otai BERSIH
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Malaysia telah mencapai pelaburan langsung asing (FDI) tertinggi dalam sejarahnya!
INI ADALAH 94.8% PERTUMBUHAN!

Imej mungkin mengandungi: orang duduk, meja dan dalaman
Otai BERSIH
Sedang rakyat lain masih sambung tidur sebab hari ni Public Holiday, PM kita dah sampai opis jam 9 am.
Tiada masa nak berpolitik. Misi untuk pulihkan negara masih menjadi keutamaan nya.
Mintak tolong kepada pemimpin2 parti termasuk dari parti komponen, stop berpolitik. Bantu Tun M.
Aku rasa Tun tidak perlu berjanji apa apa terhadap rakyat.. Sebab selama 22 Tahun pemerintahannya..Tun tidak pernah berjanji... Tapi apa yg Tun cakap.. Tun pasti akan buat.. He did his way.. Itulah Tun M...
Di arah tinggalkan Petronas tanpa sebab..Tun akur...
Di arah keluar dari Proton,..Tun akur.
Di tarik balik keistimewaan polis pengiring..Tun akur...
Di halang dari menziarahi pusara Allahyarham TGNA..Tun akur...
Di halang dari mendaftar parti..Tun akur...
Di gunting...di tampal gambar wajahnya..Tun akur sambil senyum saja...
Di caci...di hina...Tun diam saja sambil tersenyum...
Di gelar tiang buruk, tiang inilah yang masih berdiri kukuh sampai saat ini...!!!
Di halang dari menegakkan kebenaran..Tun lawan dgn team barunya!!
Sebak perhatikan Tun tatkala mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri Malaysia dalam usia 93 tahun..Nampak keletihan Tun tapi dalam masa yang sama terpancar semangat untuk pulihkan negara. Untuk siapa? Untuk kita semua rakyat Malaysia!
Jadi..Doakan yang terbaik untuk mereka ini!!! Kuasa di tangan rakyat dan ini sudah terbukti!!!
Semoga Allah sentiasa melindungi Tun M kami.

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena